joi, 3 octombrie 2013

Produse consumate *IULIE-SEPTEMBRIE*


Asa de urat si frig este afara, lumina in sine e deprimanta. Savurez o cana de cafea calda, o admir pe Sonia cum doarme linistita si ma bucur de ea mai mult ca niciodata. Ma bucur ca incepe incet sa isi revina. Am fost la urgente din cauza febrei foarte mari care nu vroia nicicum sa scada. La un an si ceva a facut convulsii din cauza temperaturii mult prea mare si de atunci nu este de glumit, trebuie sa o monitorizez indeaproape cand e bolnavioara. Diagnostic: laringo-traheita acuta. Naspa? Da, supernaspa, ubernaspa, mai mult decat naspa, sunt chiauna de nedormit, dar pentru ea fac orice.

Doamne, ce m-a apucat? o fi de vina vremea? Am zis ca nu mai sterg nimic din ce scriu, cum imi vine asa las:) o fi bine?

Cert este ca, de acum incolo cred ca genul acesta de postari il voi face "trimestrial". Am decis asta, pentru ca majoritatea produselor consumate fac parte din categoria consumabile uzuale si nu are rost. Un project pan nu mi-am propus, nu ca nu as vrea, dar sunt constienta ca nu ma voi putea tine de el. Nu in aceasta perioada. Sa va prezint ce am dat gata:)



  • BALEA Gel dus cu unt de mango si ananas. Singurul gel de dus de la Balea pe care il suport.
  • COLGATE Plax Ice - apa de gura. M-am chinuit sa o termin ca sa nu o arunc. Preferata mea ramane Listerine.
  • HOFIGAL Chel Stop. Cu siguranta nu il voi recumpara, concluzia fiind......apa de ploaie
  • MANTOVANI gel intim. Im place, gel transparent, miroase a flori de lotus, se clateste rapid, pret imbatabil, 6ron in Real.



  • BALEA YOUNG - Masca anti-cosuri. Am folosit-o de vreo doua ori. Nu imi place pentru ca nu are nici un efect. O arunc pentru ca a expirat. NU recomand!
  • ORIFLAME Pure Skin. Tot o masca impotriva cosurilor. Are aceeasi soarta ca cea mentionata mai sus. La gunoi. NU recomand!
  • NIVEA - Balsam buze. Le-am terminat. Pe langa cel de la Blistex-Med plus, care este cel mai cel tratament de buze folosit ever, Nivea sunt preferatele mele. Eu am folosit soft-rose si fruity shine cherry. Ambele coloreaza foarte usor buzele. Sa nu mai zic de miros, cel cu cireseeeeeee......
  • MARIO BADESCU Hydro Moisturizer w/Vitamin C. Imi place enorm de mult. Am folosit 4 mostre ale acestui produs. Imi prieste enorm de bine, am observat ca imi face bine indiferent de vremea de afara. Numai cuvinte de lauda. Cu siguranta mi-l voi cumpara. La mare l-am vazut in farmacie, pacat ca nu mi l-am luat. Dar ......urmeaza.
  • ORIFLAME Diamond Cellular Illuminating Exfoliator. De cand a intrat St.Ives in viata mea, nu mai exista nimic care sa il egaleze. Ma mai lupt cu exfoliantul de la Nivea despre care v-am vorbit aici, vreau sa il termin si apoi ma voi dedica in intregime mult prea iubitului St.Ives. Voi incerca si varianta pentru ten sensibil.
  • L'OREAL Sublime fresh. Skin perfecting Purifying gel wash.Parerea mea o puteti citi aici.
  • GARNIER Moisture Match.Parerea mea aici. Mai am in el pentru vreo trei aplicari. 
  • SKINLITE - Re-energizing Green Tea Masque. Un efect revigorant, senzatie placuta. Imi face placere sa folosesc aceasta masca. Cu siguranta o voi recumpara.
  • NIVEA Q10-anti wrinkle energising day cream. O crema usoara de zi, cu Spf 15, putin, dar mai bine decat deloc. O recomand, mi-a placut mult pentru ca este foarte usoara, hidratanta, baza perfecta pentru machiaj si miroase foarte bine. Daca aveti un buget redus atunci ar fi o alegere foarte buna. 
  • ISEREE Sensitive Facial wipes. Nu folosesc de fel servetele demachiante, am zis totusi sa incerc. Sunt horror. Nu le recomand nimanui. Au ajuns sa fie carpe de sters praful pe papuci. Si cand ma gandesc, am o cunostinta care nu se demachiaza decat cu servetele demachiante, nu apa, nu tonic, nu nimic. Nu imi pot imagina asa ceva.         
  • Daca tot am facut putina curatenie, mi-am luat la puricat si ojele. Am decis astfel sa arunc doua dintre ele care s-au cam dus. Este vorba de FLOMAR Supermatte M122 (cea din stanga) si Supershine 39. Cea de-a doua nu am folosit-o deloc. Defapt nu imi place absolut deloc. Nici nu stiu de ce mi-am cumparat-o. Posibil pentru manichiuri de sarbatori, cine stie????
  • REXONA deodorant. Am folosit inca cateva insa nu am pastrat pentru poze decat cate un tub din fiecare varianta. Ofera protectie impotriva mirosului si cum am mai zis si aici, nu pateaza hainele.
  • YVES ROCHER - Vanille Noir. Pe cat de mult mi l-am dorit, pe atat de mult nu mi-a placut. L-am folosit totusi, acum l-am gasit aruncat prin dulap. Soarta lui.....direct la gunoi, dupa aceasta poza:)
  • FARMEC Peeling cuticular. Un produs Farmec super ok.L-am mancat pe paine. Bine, cred totusi ca am avut ghinion si am prins un tub cu mai putin produs. Oricum ar fi imi place, la-m folosit la fiecare manichiura. Imi doresc muuuult de tot gelul de la Sally Hansen, poate, poate...cine stie:)


O seara minunata va doresc. Eu trec la un ceai fierbinte cu lamaie muuulta si miere si la joaca cu plastilina:))

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig