duminică, 26 mai 2013

Review - L'oreal Sublime Fresh Skin Perfecting Purifying Gel Wash


                                               


De Pastele no.1 am primit cadou si acest produs. De atunci, exact o luna il folosesc zilnic, atat dimineata cat si seara.
Primele zile am avut impresia ca toti brontozaurii si-au dat intalnire la mine pe fata, apoi mi-am dat seama ca eram defapt in acea perioada a lunii.....
M-am tinut de el, inca il mai folosesc si pana acum s-a consumat exact jumatate din el. Sunt genul de persoana care prefer mai degraba un gel pe care il pot spala decat un demachiant crema. Am tenul mixt, iar vara acesta devine destul de gras in zona "T". 
  • nu cunosc pretul acestui produs deoarece l-am primit cadou. Ce stiu este faptul ca e un produs recent lansat. Este disponibil si in varianta cu ambalajul roz pentru ten sensibil si/sau uscat. Acesta se numeste Skin Perfection-Soothing Gel-Cream wash
  • este ambalat intr-un "tub" de plastic care contine 150 ml
  • are un orificiu destul de micut prin care se poate doza destul de bine produsul
  • consistenta acestui gel este as spune perfecta, nici prea gros nici prea lichid
  • este incolor, imi plac gelurile sa fie incolore, mai ales cele de spalat pe fata. Sunt ciudata, stiu:))
  • nu contine sapun si cred ca nici parabeni ( din cate vad pe eticheta)
  • destinat tenului normal spre mixt
  • mirosul acestui gel este unul fresh, dupa cum are si denumirea, miroase usor a flori, castravete si trandafiri:)) nu ma pricep la descris arome. Este exact ce imi vine in minte atunci cand simt aroma gelului.


                                     


Ingredientele 


UN MINUS FOARTE MARE este aceasta eticheta cu traducerea descrierii. Ma enerveaza la culme cand vad eticheta cu traducerea in limba romana lipita pe textul original al produsului. De multe ori traducerea este nasoala, banala, deseori nu corespunde deloc cu originalul. Stiu, pot face abstractie de asta, conteaza continutul si efectul, dar si ambalajul conteaza, nu?


Zilele astea se face o luna de cand il folosesc, dupa cum spuneam mai sus. Curata foarte bine, nu este nevoie sa ma demachiez inainte. Ce imi place cel mai mult este ca nu ustura daca iti intra in ochi. Timpul este inamicul meu no.1 si acest gel ma salveaza in fiecare dimineata si seara. ( asta suna a reclama, nu??? :)) hihihihihihihihihiiiiii) Ma spal, imi lasa tenul perfect curat si simt o aroma revigoranta, foarte placuta. 

Un alt minus pe care trebuie sa il dau acestui produs este ca imi usuca putin tenul. Dupa ce il folosesc simt ca ma strange putin fata si trebuie sa aplic crema. Am decis sa incerc sa il folosesc numai seara cand trebuie sa ma demachiez mai bine si cand aplic o crema mai grasa. Imi voi cumpara si lotiunea tonica din aceasi gama. Sa vedem ce pot face impreuna .

Imi place foarte mult ca este un produs foarte economic, o cantitate cat un bob de mazare ajunge sa te speli bine pe fata, gat si decolteu. La fel imi place ca face spuma, o spuma abundenta care se clateste foarte repede.

In concluzie, este un produs care imi place foarte mult. Nu am prea folosit produse L'oreal pana acum, dar ma declar incantata de acesta. Cu siguranta, daca nu dau peste alt gel pentru curatarea fetei mai bun, il voi cumpara. Vreau ca in viitor sa ma bag si pe la rujuri, rimeluri si sa nu mai zic de BB cream.....abia astept sa fie al meu:))

                        Voi l-ati incercat? Care e parerea voastra despre produsele L'oreal?



SHARE:

6 comentarii

  1. Nu l-am incercat,dar in general sunt multumita de L'Oreal:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Good to know, ma tenta si pe mine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merita incercat, l-am vazut in Real la un pret de 20ron si un pic:)

      Ștergere
  3. Nu esti singura care nu suporta etichetele lipite cu traduceri nereusite :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. awwww, ma bucur ca ma sustii:)) credeam ca sunt eu nebuna...hihihihihiihi

      Ștergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig