sâmbătă, 21 septembrie 2013

Review - GARNIER Moisture Match pentru ten mixt spre gras



24H hidratare, matifiere de dimineata pana seara, miros sublim fresh care dispare foarte repede ( nu imi plac cremele care lasa miros in urma), extract de ceai verde, se absoarbe aproape instant in piele, nu contine ulei, este dedicata pana si tenului sensibil.......ce poti sa vrei mai mult de la o crema hidratanta?????

Cred ca sunt ani de cand imi caut o crema (mai degraba lotiune) de fata pe care sa o folosesc ca pe o baza pentru machiaj. Ce ma intereseaza defapt este  sa intre rapid in piele, sa hidrateze fara a lasa in urma acea pelicula grasa. Mi-am cumparat acest produs imediat cum a aparut pe piata. L-am gasit, mai bine zis, mi-a facut cu ochiul de pe raftul pe care a fost strategic asezat.....aici ma refer ca a fost asezat exact la inaltimea nasului....dehhhh, marketing stuff....in REAL. Am prins promotia de lansare, m-a costat 16Ron.


De cand am cumparat aceasta "lotiune" o folosesc zilnic in timpul saptamanii. In weekend, cum nu ma machiez decat daca este necesar, merg pe variante mai grase:) Dimineata dupa ce ma spal pe fata si imi usuc pielea foarte bine, aplic din aceasta crema cam cat doua boabe de mazare. Imi ajunge atat pentru fata cat si pentru gat si decolteu. Dupa cum am zis si mai sus, intra in piele aproape instant, eu prefer totusi sa astept cateva minute inainte de a aplica orice altceva pe fata. Nu imi place sa amestec lucrurile intre ele:)

Asa arata cantitatea pe care o aplic eu. In a doua poza se poate observa textura produsului





Textura acestei creme este foarte usoara, mai degraba a unui gel usor spumos, putin siliconat. Asta-i ce-mi place cel mai mult la el. Efectul matifiant este foarte placut, senzatia de siliconat ajuta deasemenea si la aplicarea mai usoara a fondului de ten.
Am avut acest produs cu mine la mare, l-am folosit zilnic si nu va pot spune cat de bine ne-am impacat. 










Daca vreau sa fiu carcotasa pot sa-i gasesc si un minus. puteau sa-i faca un ambalaj mult mai practic si sa-i puna o pompita:). Nu imi place cand trebuie sa imi iau produsul cu degetele, mi se pare neigienic!


                        Ati incercat acest produs? Va place? Stiti ca apare in mai multe variante?


Care este varianta voastra?




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig