sâmbătă, 9 septembrie 2017

Preferatele lunii * AUGUST 2017*




Astazi vorbim despre preferatele lunii August. Voi prezenta numai produsele pentru machiaj in aceasta postare, deoarece am planuit o postare despre rutina mea de ingrijire a tenului unde va voi arata preferatele in domeniul ingrijirii. 
Produsele nu sunt multe pentru ca machiajul meu in general este unul minimalist. Nu obisnuiesc sa imi conturez fata, aplic bronzer, iluminator decat poate in weekend sau la ocazii. Folosesc in schimb blush, insa nu am decat cateva pe care probabil le cunoasteti deja.


Fondul de ten cel mai folosit in luna care a trecut este REVLON Youth FX SPF 20 - 210 Sand Beige. Setat cu o pudra pulbere (personal prefer Laura Mercier) imi sta foarte frumos pe ten timp de 4-5 ore. Este un fond de ten mai gros, insa eu il amestec cu cateva picaturi din Midnight de la Kiehls. Se aseaza foarte fain, nu se strange in liniile fine, nu oxideaza pe tenul meu. Nu il recomand insa unui ten gras. 
Boots £13.99 (eu l-am luat la oferta £10)


Am vrut un corector cu acoperire mai mare, pentru ca cearcanele mele devin din ce in ce mai evidente. Si atat de des am dat peste acesta de la NARS Soft Matte Complete in Light 1 - Chantilly. Va spun sincer ca am ramas surprinsa cat de putin produs este nevoie pentru o aplicare. Cred ca mai mult de jumatate de flacon nu voi folosi pana va expira. Il aplic cu degetul,tapotez usor si il fixez cu pudra pulbere. Este de vis!


Am descoperit si buretelul de la NYX. Imi place tare mult. De cand il am il folosesc in exclusivitate. Trebuie sa gasesc o metoda mai rapida si eficienta de curatare. Cred ca voi cumpara sapunul de la Beautyblender....
Boots £7


REAL TECHNIQUES ma uimeste mereu cu cate ceva nou. Mi-am cumparat aceasta pensula B02 din  noua lor gama PowderBleu. Pensula este destinata aplicarii produselor pulbere, precum pudra, blush-ul, iluminatorul, etc...Iubesc aceasta penula pentru finetea periilor sai. acum imi mai doresc si cea pentru blenduirea fardului. 
Boots £22 (am luat-o la reducere cu £15)


Am mai nou o afinitate pentru mascara in culoarea maro. Nu stiu, dar am impresia ca ofera un finish mai cald oricarui machiaj. Negrul parca e prea brutal, inchis, trist. Cel putin asta e parerea mea pe timp de vara. Am decis sa imi cumpar un nou rimel (de parca cele 132476 nu imi ajung), de aceasta data pe maro. Am ales L'OREAL Volume Million Lashes. Imi place foate mult pentru ca poti aplica start dupa strat fara ca sa se lipeasca genele intre ele. Mi-as fi dorit poate putin mai mult volum, dar nu ma plang:)
Boots £10.99


Rujul preferat este cel de la CHARLOTTE TILBURY - Pillow Talk. Nuanta acestui ruj este absolut de vis. Nu ma mai satur sa il port. Mai am cateva nuante pe lista de cumparaturi insa nu stiu pe care sa-l aleg primul....


Sunt intr-o continua cautare a produsului ideal pentru conturarea sprancenelor. Am incercat si Gimme Brow de la BENEFIT. Nu este un produs deosebit insa imi place CA COntine fibre marunte care aplicate pe sprancene le fac sa para mai dese. Si cam asta e scopul meu, deoarece am 2 fire 5 paie si alea blonde :) eu am varianta mini pe  care am primit-o spre testare.
Lookfantastic £17 (varianta full size)


M-am indragostit iremediabil de creioanele de ochi de la ESTEE LAUDER Doublewear. Eu il am in nuata 12 Burgundy Suede. Un visiniu-movului cu un sidef foarte fin auriu. Daca aveti sansa sa il incercati...merita.
John Lewis £18

Care au fost preferatele vostre? Avem vreun produs in comun?

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig