vineri, 10 iunie 2016

EBAY - Chilipiruri #2


Astazi vreau sa iti arat ce mi-am cumparat de pe Ebay din categoria Makeup. Si la categoria aceasta tentatiile sunt mari si nu stii ce sa alegi. Ceea ce fac eu mereu este sa imi setez selectia vanzatorilor doar pe UK. Astfel ma asigur ca produsul imi ajunge mai repede. De asemenea ma asigur ca transportul (posta) sa fie si ea setata si anume pe 'gratuit' pentru ca ideea este de a cumpara produsul cat mai ieftin, nu? Iar un alt pas foarte important este sa verific si reviewurile vanzatorului.


Kat Von D Innerstellar Eyeshadow Palette (£17.00 - licitatie) si Kat Von D Shade+Light Eyeshadow Palette (£13.99)
Am cumparat aceste palete de farduri intr-un impuls pentru ca imi doream sa mai am in colectie cateva nuante mate. Iar paleta Shade+Light (cea de jos in imagine) este exact ceea ce imi doream pentru ca contine numai farduri cu textura mata. Insa pigmentatia lasa putin de dorit, deh....doar este un fake, nu? In schimb, Innerstellar are atat texturi mate cat si sidefate iar pigmentatia acesteia este chiar foarte buna. Totusi, daca ar fi sa aleg nu le-as mai cumpara. Cu toate astea ambele palete le folosesc aproape de fiecare data cand ma machiez pentru ca contin nuante foarte versatile si culori de tranzitie foarte bune. Intotdeauna insa am grija sa aplic un primer de pleoape inainte de a ma machia, pentru rezistenta si intensificarea nuantei.


L.A Girl PRO Concealer (£2,98 - aici
Atat de laudate mai sunt aceste corectoare incat a trebuit sa le incerc si eu. Din nou am avut grija sa aleg un vanzator din Anglia pentru ca curiozitatea ma omora. Nu va pot spune in cuvinte cat sunt de impresionata de aceste corectoare. Eu am ales nuanele GC969 Porcelain, GC972 Natural si GC987 Beautiful Bronze. Natural este exact nuanta mea pe cand Porcelain este perfecta pentru iluminare si Bronze, ei bine Bronze este exact pentru bronze:). Vreau sa le testez si rezistenta la transfer, transpiratie, daca se aduna sau nu si sa revin cu un review complect daca va intereseaza. 


Colourpop Super Shock Eyeshadow Pigment - LA LA (£10.99 - aici)
Cand mi se pune pata pe un produs il vanez pe internet si caut toate informatiile posibile despre el. La fel patesti si tu, nu? Sunt mai mult decat sigura. Pinterestul meu este plin de imagini cu farduri Colourpop care mai de care mai frumoase. Am ales sa incerc nuanta LA LA pentru ca cred ca este perfecta pentru aceasta perioada din an. Cu toate ca in USA pretul unui fard este de $5, compania nu ofera transport in Europa din pacate. Am descoperit insa o smecherie legata de acest fapt. Vreau sa o incerc si dupa aceea va anut daca mi-a iesit sau nu. Dati-mi de stire daca vreti mai multe informatii si detalii legate de acest fard fabulos.


Colourpop Ultra Matte Lip - MARS (£10.99 - aici
Un ruj lichid exceptional, culoare vibranta si rezistenta. Sunt totusi cateva aspecte si mai putin placute in ceea ce il priveste. Buzele trebuie sa fie mega hidratate. Pentru o aplicare cat mai frumoasa cred ca este nevoie si de un creion contur pentru buze. Aplicarea trebuie facuta destul de rapid pentru ca se usuca foarte repede. Un alt aspect de care trebuie tinut cont este faptul ca nu poti trece cu aplicatorul de mai multe ori in acelasi loc pentru ca la uscare se strange. De asemenea, nu freca buzele una de alta. Daca tin cont mereu de aceste aspecte, rezultatul este mereu unul foarte multumitor. Pot sa spun ca nici macar nu simti ca ai aplicat ceva pe buze. Este extrem de light! Acum vreau mai multe nuante, ceva mai naturale, mai de zi cu zi. Dar le voi comanda din USA direct. Sa vad daca imi iese smecheria :)



Christian Dior - ADDICT Perfume 100ml ( £42 - licitatie) 
Sora mea Karin m-a innebunit cu acest parfum, si cum stiam ca are gusturi faine la parfumuri m-am dus direct in Debenhams sa il adulmec. Am fost vrajita de la primul fas-fas. De atunci, ori de cate ori ma aflam in preajma unui tester il 'incercam' si pe mine putin. Hahahaha!
Am decis sa il caut pe Ebay si l-am gasit la o tipa din UK. Era doar incercat insa pentru ca nu i se potrivea s-a decis sa il vanda. Am participat la licitatie si am castigat. Nu a fost ieftin insa am reusit sa il scot la mai putin de jumatate de pret. Si DA, este original. Si sunt foarte mandra de mine. Si de el :)

Urmeaza postarea cu #3, despre accesorii. Curioase ce mi-am luat si daca imi plac sau nu? 
Ai comandat ceva pana acum de pe Ebay? Esti tentata sa o faci? 




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig