joi, 9 iunie 2016

EBAY - Chilipiruri #1


Stiu ca nu am fost cel mai bun blogger in ultima vreme *slap*.
Life has taken over, insa asta nu m-a oprit nicidecum din a cumpara si incerca lucrusoare noi. 

In ultima luna si jumatate am petrecut o gramada de timp pe Ebay unde tentatiile, oh Doamne, tentatiile sunt enorme. Am aflat insa navigand, ca ofertele sunt nelimitate iar un catralion de produse sunt replici foarte bune si ieftine pentru produsele de marca si ca pot astfel economisi o basca de bani. 

Vreau sa incep astazi o serie de postari cu produse cumparate de pe Ebay, sa iti povestesc despre achizitii fenomenale dar si despre dezamagiri mari.

In postarea de astazi vreau sa iti prezint pensulele cumparate de pe Ebay.


Pensula Kabuki Artisan Yachiyo (£0.99 - aici si aici) Mi-am dorit multa vreme sa imi cumpar si eu o pensula Yachiyo dela Nars, insa pretul de £43 mi se pare nejustificat. Le-am cumparat pe acestea imediat cum le-am gasit si apoi am asteptat cu sufletul la gura. Insa mare mi-a fost dezamagirea cand am vazut cat sunt de aspre. Cred ca sunt produsele de care sunt cel mai dezamagita, insa nu imi pare rau de achizitie pentru ca a fost un chilipir. Ah si in plus mai pierd si culoare la spalat :(


Flat Contour Face Brush (£2,52 - aici).Consider ca cea mai buna pensula pentru conturarea fetei este cea sub forma plata. Mult timp am fost in cautarea unei pensule bune si am gasit-o in sfarsit in aceasta. Imi aduc si acum aminte cand am primit-o prin posta. Stiti momentul acela cand dai de o pensula faina? Primul lucru care il faci este sa o treci usor pe ten sa vezi  daca e indeajuns de fina sau nu. Exact asta am facut si eu. Este una din cele mai calitative pensule cumparate de pe Ebay.

Large Professional Powder Brush (£2,27 - aici). Ahhh, asta chiar e o pensula faina. De la manerul argintiu la perii moi si fini pare a fi un produs mai luxos. Imi place sa aplic cu ea pudra de fata atat pulbere cat si compacta, fardul de obraz si orice alt produs sub forma pudrata


11 Bamboo Handle Makeup Brush Set (£0,99+7,27 P&P - aici). Iubesc aspectul pensulelor cu maner de lemn si iubesc acest set de pensule pentru calitatea lor, pentru finetea periilor si pentru faptul ca se spala foarte usor, se usuca si mai usor si nu au pierdut nici macar un fir. Recunosc ca folosesc cu precadere pensulele pentru ochi (a patra de la stanga o folosesc pentru fixarea anticearcanului. Se si vede ca e usor murdara-scuze!), iar pe cea micuta (kabuki) nu am folosit-o niciodata, defapt a ajuns pensula de machiaj a lui Sonia. 


Pro Oval Brushes ( de la £1,10 la £2,99 - aiciaiciaiciaiciaici si aici). Am tot citit despre pensulele Oval si am auzit vorbind despre ele pe Youtube atat de mult incat mi-am dorit si eu sa incerc macar una. Normal:). Am cumparat mai intai doua dintre ele, iar cand le-am primit si am vazut ca am ajuns sa le IUBESC m-am avantat si mi-am mai comandat. Cred ca acest 'set' de pensule este achizitia si investitia cea mai buna facuta pe Ebay pana acum. Chiar daca sunt cumparate de la diversi vanzatori, toate sunt de o calitate exceptionala si s-au comportati impecabil pana acum. Cu siguranta tehnica folosirii acestor pensule este diferita fata de cele 'normale'. Miscarile trebuiesc sa fie ca de 'maturare' si nu precum cele de blenduire. Se sterge parca tenul in loc de a folosi miscari circulare. Vei fi uimita de rezultatul pe care il poti obtine cu aceste pensule. LOVE, LOVE, LOVE!

Ce iti doresti sa vezi in postarea care urmeaza? Produse de makeup sau accesorii?

PS: blogul inca este in 'constructie' asa ca te rog sa ma scuzi :) 

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig