luni, 15 februarie 2016

Ce se afla in portfardul meu #3


Saptamana aceasta simt nevoia de un machiaj mai light si luminos, drept dovada am ales mai putine produse ca de obicei. Din aceasta cauza am uitat sa includ in imaginea de mai sus si o mascara :)

Nu stiu daca am precizat in postarile trecute, acest portfard este amplasat langa oglinda unde ma machiez. Nu obisnuiesc sa car dupa mine produse pentru machiaj.

Dupa ce imi pregatesc tenul urmand rutina mea de ingrijire (voi scrie in curand si despre asta), aplic intr-un strat subtire BOURJOIS Happy Light Luminous Serum Primer. Dupa cum o spune si denumirea, este un primer iluminator foarte usor care pregateste tenul hidratand-ul pentru aplicarea urmatoarelor produse. Este destinat tenurilor normale spre uscate, insa cred ca poate fi folosit si de catre cele mixte. 

BOURJOIS City Radiance este fondul de ten despre care am scris si aici si aici. Consistenta cremoasa, acoperirea medie spre mare si efectul usor matifiant, toate la un loc ma fac sa nu mai simt nevoia de a fixa cu pudra decat la cateva ore de la aplicare. Nici de corector nu am nevoie pentru ca acoperirea este suficienta. Nu cred insa ca este un produs destinat tenurilor foarte uscate pentru ca scoate in evidenta acele zone uscate sau usor descuamate. Totusi este mai light decat AIR MAT care e clar un produs pentru tenurile mai grase. 

L' OREAL LUMI MAGIQUE  pentru a ilumina usor pometii si arcada.


Nu imi lipseste niciodata TOO FACED Shadow Insurance, pentru ca este primerul meu preferat. il folosesc absolut la ficare machiaj.
Pentru machiajul ochiilor am ales doua farduri. BOURJOIS Utaupique #6 pe care il port si singur aplicat pe toata pleoapa mobila si KIKO Long -Lasting wet&Dry #204 pentru coltul extern sau pe post de eyeliner.
PHYSICIANS FORMULA Eye Booster in Ultra Black. Nu cred ca exista om pe lumea asta care sa fi incercat acest tus pentru pleoape si sa nu-l iubeasca. Absolut fantastic! 


Pudra mea preferata in acest momement este cea de la PHYSICIANS FORMULA Mineral Wear Talc Free Spf 16 pe care o aplic cu o Pensula pentru pudra SO ECO, bronzerul este de la SOAP&GLORY Solar Powder pentru care folosesc Pensula de la Real Techniques - Contour Brush, iar blush-ul nu putea fi altul decat cel de la PHYSICIANS FORMULA Happy Booster in nuanta Natural pentru care mi-am cumparat Pensula pentru blush de la ELF




Buzele sunt si ele cat mai nude posibil saptamana aceasta. SLEEK MATTE ME - Birthday Suit si CLARINS Instant Light. Combinate sau separate, in functie de chef :)


Mascara de aceasta saptamana este cea noua de la L'OREAL - False Lash Sculpt.


Va doresc o saptamana usoara precum machiajul meu :)


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig