marți, 19 ianuarie 2016

Parerea mea despre *L'OREAL FALSE LASH SCULPT*





Am ramas cu gura cascata cand am descoperit o noua mascara la standul L'oreal. Si chiar daca abia imi cumparasem False Lash Superstar am vrut sa incerc si aceasta mascara pentru ca ma intriga la maxim periuta ei ciudata. Nu am avut False Lash Wings pentru ca.....nu stiu de ce, nu m-a atras niciodata sa o cumpar si se pare ca rau am facut pentru ca acum aveam cu ce sa compar aceasta minunatie.


daca mariti imaginea cred ca se poate observa si un sir subtil de perii in mijloc




Datorita periutei inovative, aceasta mascara promite trei efecte asupra genelor tale: 
1.Tightline (trasarea unei linii subtiri chiar la baza genelor superioare pentru un efect de gene mai dese)
2. Volum
3.Arcuirea genelor spre varful lor

Ei bine, punctele 2 si 3 le indeplineste cu succes, ceea ce nu inteleg eu este ca, oricat de atenta ai fi, treaba cu thightline mi se pare absurda. Si asa trebuie avuta grija cand iti aplici o mascara sa nu iti introduci periuta in ochi, cum mama mei de treaba sa iti trasezi o linie cu aceasta mascara la baza genelor superioare. Nu este efectiv posibil, cel putin u pentru mine.

Lasand la o parte "aroganta" mea, ma declar super multumita de aceasta mascara. Separa genele foarte frumos, nu le lipeste, nu se sfarama, culoarea este foarte intensa si se pastreaza pe durata intregii zile. Ce imi place iar foarte mult este faptul ca mascara in sine nu este nici prea groasa nici prea lichida, deci are consistenta perfecta. Poate pentru gusturile unora af fi prea groasa, insa mie imi place sa ma dau cu mascara rapid, deci nu am chef sa stau si sa aplic strat dupa strat. Si se demachiaza la fel de usor :)
Oricum, daca va doriti efectul ca cel din imaginea de mai sus puteti numai sa visati la el. Este vorba de marketing si publicitate fetelor:)


     Mascara aplicata intr-un strat pe ochiul stang (din imagine). Scuzati sprancenele, suntem on proces de aliniere :)

PS: eu am cumparat-odin Superdrug la un pret promotional de 5.99 lire

Ei, ce spuneti? Aveti nevoie de ea?




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig