luni, 11 ianuarie 2016

Cumparaturi de iarna si un cadou minunat


Bine v-am regasit in Noul An pe blogul meu. Va doresc tot binele din lume si numai reusite!

Am reusit sa revin si eu cu  forte proaspete si sa ma reapuc de postat si ingrijit blogul.
De la mijlocul lui Decembrie si pana pe 6 Ianuarie am fost acasa sa imi petrec sarbatorile cu familia si prietenii. Pot sa spun ca m-am reincarcat cu tot ce a fost mai bun si am savurat fiecare clipa petrecuta in preajma celor dragi.

Astazi m-am gandit sa revin cu un gen de postare care am observat ca place mult.Vreau sa va arat ce mi-am mai cumparat in ultima luna si cateva lucrusoare dragute pe care le-am primit de la cea mai minunata prietena ever.

Cum sa mergi in Romania si sa nu intri intr-un DM? Mi-am dorit enorm sa imi cumpar demachiantul ulei de la Balea insa nu l-am gasit in nici unul din cele trei DM din Brasov. Am fost atat de dezamagita. Stiti cumva, l-au scos de pe piata, pentru ca am intrebat in magazine si nu au stiut sa imi dea un raspuns?

Mi-am luat Solutia Spray penru ingrijirea picioarelor de la FARMEC, pentru ca imi place sa o aplic dupa fiecare baie sau dus.
Deodorantul GEROVITAL cu Acid Hialuronic - Diamond mi-a placut enorm inca de cand a foat lansat. L-am recumparat pentru ca este eficient, miroase foarte bine si nu lasa urme pe haine.
Pentru ca am fost limitata la bagaj am fost nevoita sa imi cumpar anumite produse de ingrijire din Romania. Unul dintre aceste produse a fost ceva cu ce ma pot spala pe fata. Am ales Spuma pentru curatarea tenului de la BALEA, destinata tenului uscat/sensibil. Din pacate nu ne-am inteles deloc deoarece imi usca tenul excesiv.
Imi aduc aminte inca de mica, mama mereu cumpara din magazinele Shop Spumant de baie cu ulei de pin. De dragul amintirilor, mi-am cumparat si acest spumat marca BALEA. Cum am ajuns inapoi in Londra mi-am si facut o baie lungaaaaaa :)

Am reusit sa ajung si la magazinul de oje din celalalt capat al Brasovului si sa imi cumpar mult prea iubitul Tratament de unghii 8 in 1 de la EVELINE. Am vrut sa imi iau mai multe de la acest brand insa nu am gasit ceea ce cautam. Am mai pus in cos si Tratamentul pentru cuticule. Functioneaza pe acelasi principiu precum Instant Cuticle Remover de la Sally Hansen. Se aplica pe cuticula pentru a o inmuia dupa care se spala cu apa calda si sapun.
Nu aveam nevoie insa mi-am cumparat si o oja nude de la GABRINI tocmai pentru ca imi place culoarea care merge foarte bine cu nuanta pielii mele. 
Tot din DM mi-am cumparat si Fondul de ten matifiant de la BALEA destinat tenului cu imperfectiuni. Nu stiu ce a fost in capul meu, pentru ca de obicei nu cumpar produse asezate strategic langa casa de marcat, insa de aceasta data am cazul in plasa lor si tare rau imi pare, pentru ca este un produs oribil.
Abia asteptam sa ajung in Sephora. Mi-am cumparat doua produse pentru buze marca SEPHORA. Lip Rouge Infusion Concentrate in nuanta 13 - Plum si Cream Lip Stain in nuanta 13 - Marvelous Mauve. Imi plac ambele de nu mai pot.


Prietena mea m-a surprins cu un cadou mai mult decat generos. Fondul de ten pudra, fard duo si blush-ul de la SHISEIDO, Lip Sealer de la ARTDECO, Ruj MAC Editie limitata Lady Gaga si o mostra Effaclar de la LA ROCHE-POSAY. Stia ea ca nu am cu ce ma spala pe fata. Thanks sweety!


Urmeaza ce mi-am cumparat inainte de plecarea mea acasa si la intoarcere.


Intamplator am descoperit in apropiere de unde stau un magazin Superdrug foarte misto, gigant, curat si extrem de bine aprovizionat. La o inspectie mai amanuntita am gasit mascara de la GOSH - Boombastic iar la iesire din magazin am vazut la standul L'OREAL noua mascara FALSE LASH SCULPT. Are o pensula incredibila, nu am mai vazut forma aceasta de pensula la nicio mascara, iar efectul este mai smecher decat ma asteptam.


Tot in TkMAxx mi-am cumparat si acest set de mini pensule marca FEEL GOOD LOOK BETTER. Am decis sa mi-l cumpar pentru ca mai detin o pensula de la ei (este o marca vanduta in Boots) si tare imi place. Numai cuvinte de lauda adresata acestui brand.


O alta achizitie din TkMaxx a fost si Hyaluronic 554 Youth Serum de la BALANCE. Este un serum foarte hidratant, non gras, se absoarbe instant si vine cu o pipeta. Il folosesc atat diminata cat si seara. Si da, il voi recumpara pentru ca imi place, imi prieste si merge de minune in acesta perioada a anului.


Inainte de plecarea acasa am vrut sa imi iau cate ceva de la Boots pentru ca acumulasem puncte destule pe cardul de fidelitate. Printre altele mi-am ales un set foarte dragut de la CLARINS. Puteti vedea poza cu setul pe pagina de Facebook a blogului. Atat borsetuta in care erau produsele cat si un luciu de buze si rujul le-am facut cadou, mi-am pastrat insa Gloss Prodige - 04 Candy si Instant Light Natural Lip Perfector. Ambele sunt niste produse care mi le doresc si in variana full-size dupa ce le termin. Foate hidratante, de calitate si nu arata lipicios pe buze, ba inca le si hidrateaza intens. 
In cautarea unui ruj rezistent la transfer mi-am luat de la MAX FACTOR Lipfinity, acela cu balsam care se aplica pe rand, intai rujul lichid iar apoi balsamul pentru luciu. Imi place foarte mult nuanta aleasa de mine, #20 Angelic, insa spre dezamagirea mea imi usuca buzele mult prea tare chiar daca aplic balsam de buze atat inainte cat si dupa aplicarea lui.


Pentru ca vroiam ca de sarbatori sa imi reziste machiajul cat mai mult posibil si pentru ca nu am ajuns la magazinul MAC sa imi iau Studio Fix, mi-am cumparat de la L'OREAL Infallible Fixing Mist. Inca nu ma pot pronunta cu privire la el, il mai testez, insa machiajul meu de Revelion a rezistat de la ora 7pm pana dimineata la 5am:). Asta spune ceva, nu?


COLLECTION are produse foarte faine si ieftine. Mereu ma opresc la standul lor si recunosc ca mereu plec cu cate ceva de la ei din magazin. Mi-am cumparat Gorgeous Glow - Bronzing Block (care poate fi folosit si pe post de fard de ochi) si Speedy Highlighter pe care am uitat sa il pozez. (Il puteti vedea in prima imagine langa top-coatul de la Seche Vite)
Imi trebuia o pudra de fata buna si m-am reintors la cea de la MAX FACTOR - Creme Puff. Eu folosesc nuanta 05-Translucent.


Am gasit in TkMaxx un kit pentru sprancene tare dragut de la PAULS BOUTIQUE - London. Contine doua nuante de "fard" pentru umplerea sprancenelor, o ceara pentru fixare, un creion iluminator, o pensula pentru aplicare cat si o mini penseta.


La capitolul unghii si oje am fost destul de cumpatata pentru ca am o mie de oje care ma asteapta sa le folosesc. Mi-am cumparat totusi Top-coatul de la SECHE VITE cu toate ca am zis ca nu voi da in viata mea 9 lire pe un top-coat cu uscare rapida. Insa, never say never. Acum nu ma mai vad fara el. Chiar e bunuc rau de tot.
Vroiam o oja mov si mi-am luat de la MUA - Plum Noir iar pe perioada Craciunului am purtat pe unghii Sparkling Ruby de la BARRY M pe care am primit-o cadou la cumparaturi marca Barry M in valoare de 6 lire. Cool,eh? 


Imi doresc sa incep sa postez mai multe review-uri pe blog insa nu stiu cu ce sa incep. Ce ziceti,ma ajutati cu propuneri?


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig