miercuri, 20 ianuarie 2016

COLLECTION - o marca ieftina da' buna


Cochetez cu produsele COLLECTION inca de la inceputul anului trecut. Le-am descoperit standul in magazinele Superdrug si m-a atras varietatea de produse si pretul lor foarte mic. Apoi le-am vazut pomenite atat pe bloguri cat si pe Youtube si m-am decis sa le incerc.
Primul produs cumparat a fost Lasting Perfection Concealer  despre care auzisem si citisem o gramada de review-uri pozitive. 
Apoi mi-am luat paleta de farduri Eyes Uncovered in Nude  si Kit-ul pentru conturare si Highlight despre care am scris pe scurt aici si aici.Le-am maritat cand am fost acasa, insa am de gand sa le recumpar.

Utimele produse care si-au facut loc in sertarul de smacuri sunt cele prezentate in imaginea de mai sus.

LASTING PERFECTION CONCEALER care-l cumparasem prima oara nu l-am testat in prealabil, iar nuanta Fair mi-a fost mult prea deschisa. A trebuit sa o amestec mereu cu putin fond de ten ca sa se potriveasca nuantei tenului meu. Acum insa am ales nuanta 2-Cool Medium si nici aceasta nu este "the perfect match", dar daca le amestec pe ambele reusesc sa obtin exact ceea ce imi doresc. 




GORGEOUS GLOW - Bronzing Block. "Beautiful shimmering shades to add highlight and colour for a healthy glow"
Il aplic fie pe post de highlight, trecand cu pensula peste toate nuantele, ori aleg sa iau numai din cele trei nuante mai inchise pe care le aplic pe post de blush. O alta intrebuintare i-am gasit ca si fard de pleoape individual. Fiecare dintre cele cinci nuante pot fi folosite separat pentru un machiaj subtil dar dragut. Fardul in sine este foarte cremos la atingere si usor de lucrat cu el. Personal consider ca este copia fidela a lui Revlon Bronze Glow  Highlighting Palette din colectia Spring 2014 la un pret mult mai accesibil.




Produsul preferat de la Collection este SPEEDY HIGHLIGHTER - 01 Pearl Sheen, care este identic  (consider eu) cu cel de la No7 sau cel de la Clinique. Nu le am pe acestea doua insa am avut ocazia sa le incerc in magazin si mi se par chiar identice. Singura diferenta este cea a pretului. Este un baton crema care odata aplicat pe ten se transforma ca intr-o pudra care se "usuca" pe ten si nu se mai misca de acolo. 



Cantitatea dintr-un chubby stick

Nici la capitolul oje nu stau rau cei de la Collection. Varietatea de nuante si texturi este mare, iar pretul de 2-3 lire pe oja mi se pare mai mult decat accesibil.

Urmeaza sa le testez Blush-urile in forma de stick si mascara. Sunt tare curioasa de ele. 
Ati incercat vreun produs al acestui brand? Ce anume va face cel mai mult cu ochiul? Ce v-ati dori sa incercati?

Produsele se vand in Superdrug si Boots si pot fi cumparate atat in magazinele fizice cat si in cele online.



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig