marți, 19 ianuarie 2016

Ce se afla in acest moment pe noptiera mea


Chiar daca seara de seara nu uit sa imi ingrijesc tenul cum se cuvine, odata ce ma pun in pat urmeaza un altfel de pampering :)
Am o rutina pe care o urmez cu sfintenie si care ma ajuta sa ajung mai repede si mai relaxata in lumea viselor.

Primul lucru pe care il fac este sa imi indepartez lentilele de contact. Eu am o miopie destul de mare si fara lentile de contact sau ochelari sunt practic chioara. Asadar, stiu ca lentilele de contact se scot inaintea demachierii, insa fiind atat de obisnuita cu ele de multe ori uit sa fac acest pas si atunci imi pun solutia si recipientul de depozitare strategic langa pat ca sa nu uit de acest pas.

Apoi imi ung repede calcaiele cu crema mea preferata de picioare SOAP&GLORY Heel Genius si imi trag sosete pufoase pe picioare (pe care le dau jos in somn). Trag inca o fuga repejor pana la baie sa ma spal pe maini iar cand ma intorc incep prin a-mi aplica crema de fata preferata fara de care nu ma mai vad. PAULA'S CHOICE Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator. A trecut indeajuns timp de la aplicarea exfoliantilor, iar pasul hidratarii nu il sar niciodata. 
Imi aplic apoi Balsamul de buze. Mai am putin din cel de la NIVEA Lip Butter cu vanilie si macadamia. Apoi, pentru ca crema de noapte a intrat deja in piele imi aplic ULEI DDE RICIN atat pe gene cat si pe sprancene  si trec la urmatorul pas care consta in masarea mainilor cu crema de maini SOAP&GLORY Hand Food care nu imi lipseste niciodata din casa. Miroase demential si intra foarte rapid in piele. O alternez insa cu cea de la DOVE Derma Spa Goodness care la randul ei este o crema foarte buna pe care o iubesc de cand am descoperit-o.

Cu lumina stinsa si cu ochii inchisi imi masez cuticulele, care imi multumesc pentru acest efort. Folosesc Crema (care pare mai mult o ceara, care in contact cu pielea se transforma intr-un ulei ) pentru cuticule de la BURT'S BEES.

Si masez, masez, masez, masezzz, zzzzz,zzzzzzzzz.......

Am mereu un Notebook pe aproape, mereu imi vin idei briliante cand sunt cu un ochi in lumea viselor. Vi se intampla si voua?

Cum va tratati odata cocotate in pat?

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig