joi, 19 noiembrie 2015

SPA night *Editia de iarna*


Am citit cateva postari deja cu aceasta leapsa si tare mult mi-au placut. Si desi nu am fost nominata de nimeni, pentru ca iubesc sa le "execut" la fel de mult precum sale citesc, m-am pus pe scris.

1. Ce masca preferata ai dintre cele care se gasesc in comert?
Pana acest an nu am fost prea ahtiata dupa mastiile de fata. Imi luam cate una (mai ales dintre cele care promit sa iti curete fata in profunzime. Ha ha ha) si le foloseam de maxim doua-trei ori dupa care ajungeau la gunoi pentru ca expirau in dulap. Nu sunt o innebunita dupa masti in sensul ca nu imi cumpar in disperare, insa in ultima vreme s-a schimbat asta si pentru ca folosesc exfolianti chimici de care abuzez cateodata, am inclus in rutina mea si masti hidratante pe care le aplic de 2-3 ori pe saptamana. Iubesc tare mult mastile  ANDALOU Pumpkin Honey Glycolic Mask si EMBRYOLISSE Lait Creme Concentre. Cea de la Embryolisse este defapt o crema foarte hidratanta pe care o folosesc ziua, insa o mai aplic din cand in cand intr-un strat generos pe toata fata si o las acolo cat mai mult posibil.



2. Stiti vreo masca de tip DIY care functioneaza? Care este reteta?
Nu, nu cunosc nici o masca de genul homemade. Stiu ca pe cand eram mai tanara ma mai ungeam cu miere pe fata, insa am renuntat destul de rapid la aceasta procedura pentru ca ma chinuiam sa o indepartez si mai mult ma enervam.

3. Ce este mai relaxant pentru tine? Un dus sau o baie?
Cred ca la aceasta intrebare oricine ar raspunde : baia. Si da, si pentru mine baia este cu mult mai relaxanta decat dusul. Cand fac dus ma simt mai energica, atunci insa cand fac baie, in marea majoritate a cazurilor urmeza sa ma bag in pat si sa trec automat in lumea viselor.

4. Care este gelul de dus preferat?
Cand eram acasa iubeam la maxim gelurile de dus de la Dove. Acum insa, de cand am descoperit SOAP & GLORY - Clean on Me, el  este preferatul meu. 



5. Dar spumantul de baie?
Nu am gasit inca un spumant de baie care sa fie preferatu' meu.

6. Iti plac lumanarile parfumate? Ce ne recomanzi?
Da, mi plac la nebunie lumanarile parfumate. Pentru mine nu conteaza ca e vara sau e iarna, seara de seara aprind o lumanare parfumata in camera. Imi place cum transforma toata incaperea intr-o poveste. Si clar ca le prefer pe cele Yankee Candle. 

7. Ce tip de ceai iti place?
Am cred ca doua luni si un pic de cand am renuntat definiv la cafea. Ma simt super din acest punct de vedere. De aceea am trecut la ceai negru deteinizat pe care imi place sa-l beau cu putin lapte si atat. Imi place atat de mult incat am ajuns la performanta de 6-7 cani pe zi. Mai beau si apa, stati linistite :)

8. Film sau carte pentru seriile lenese? Care sunt preferatele tale?
Recunosc ca nu am mai citit o carte de foarte mult timp, spre rusinea mea. Insa daca pot sa aleg, atunci va fi mereu filmul. Nu am un film anume la care imi place sa ma uit, aleg pe moment in functie de dispozitie.

9. Cum te pregatesti pentru un somn odihnitor?
Cred ca cel mai mult ma ajuta o baie fierbinte, urmata de un masaj mai indelungat cu un unt de corp, apoi dupa rutina de seara a ingrijirii tenului sa imi fac un masaj facial. Iubesc aceasta tratatie seara. Ma pun in pat, imi ung picioarele si calaciele, imi pun sosete pufoase in picioare, apoi trec la cuticule si maini. Nu uit nici acum de cana de ceai fiebinte si.....Noapte Buna!


Dau leapsa mai departe lui LorenaDiana si cui o mai vrea si nu a facut-o pana acum,



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig