joi, 12 noiembrie 2015

Produse consumate


Am reușit să mai strang o plasă de recipiente goale din August încoace. Îmi ocupa o groază de spațiu în dulap așa că astăzi le-am pozat și le-am aruncat. Am avut treabă, nu glumă :)

CUSSONS PURE Moisturising Bath Cream cu unt de Shea și miere .
Cu toate că nu este un produs care să te dea pe spate, l-am consumat pentru că îmi plăcea mirosul lui dulceag-cremos.

ARGAN OIL Moisturising Shower Cream.
L-am cumpărat din Lidl parcă și mi-a plăcut tare. Un produs ieftin și bun. Dacă îl mai văd o să-l recumpăr, asta în caz că nu uit :) Mi s-a părut totuși puțintel prea lichid. 

ORIGINAL SOURCE Gel de dus cu coacaze negre și ulei de moringa.
După gelul de duș de la Soap&Glory, acesta este preferatul meu. Miroase demențial, iar pe timp de vară este per-fect!


MITCHUM - Deodorant Spray Shower Fresh, Powder Fresh
DOVE - Deo roll-on cu rodie

În afară de cel Powder Fresh sunt preferatele mele în acest moment. Totuși o sa încerc altceva pentru că axila mea e pretențioasă și mereu vrea puțintică atenție. Voi folosi alt deodorant pentru că pielea mea se obișnuiește după un timp cu un produs și atunci nu mai este eficient.


NIVEA In Shower Body Moisturiser.
Nu l-am terminat, însă nu îl mai foloseam pentru că nu îmi mai place. Prefer să mă cremuiesc după baie/duș.

LA ROCHE_POSAY  - Crema de corp Lipikar
Un produs foarte bun, destinat îngrijirii pielii sensibile. Ameliorează orice fel de iritație sau mancărime. Recomand celor cu piele sensibilă. Se absoarbe rapid și nu lasă pielea unsuroasă.

SOAP&GLORY - Unt de corp.
Untul meu de corp preferat. Punct.
(am deja altă cutie mare și una mini :)


Ce ziceti, îmi place Dove? Desigur că imi place. Ia uitați cate săpunuri am reușit să consumam:

DOVE - Original, cu unt de shea și vanilie
NIVA- săpun lichid cu proteine din lapte și miere


NEUTROGENA T/Gel Therapeutic Shampoo
Pentru că mă confrunt cu Psoriazis la nivelul scalpului îmi trebuie mereu un produs pe care să-l alternez cu un șampon normal, pentru a ține sub control erupțiile și mancărimile.
Acest șampon este cel mai bun pentru mine. Voi continua să îl recumpăr.

SALLY HANSEN Polish Remover
Este dizolvantul pentru ojă preferat. Nu am de gand să-l înlocuiesc cu nici un altul.

NIVEA Soft - Crema de maini
Am primit-o cadou însă mi se pare un produs....mehhhh

SPAAH - SOS Foot Balm
O cremă de picioare uitată prin dulap. Nu am folosit-o decat de cateva ori și m-am convins că pot trăi și fără ea.

NAKED STYLE - Frizz Fighter
Un serul împotriva electrizării părului. De cand am uleiul de par de la Garnier nu am mai folosit acest produs. Comparativ cu uleiul mi se pare un produs foarte prost formulat. Nu îl voi recumpăra vreodată.


GARNIER - Soluție Micelara
BALEA - Ulei demachiant
BALEA  - Soluție Micelara
PAULA'S CHOICE Earth Sourced- Loțiune tonica
BIODERMA Aquafluid spf 50+ light colour

În afară de crema cu Spf de la Bioderma îmi doresc să recumpăr toate produsele de mai sus. Nu mi-a plăcut la final crema cu Spf pentru că îmi îngrășa tenul, își schimbase culoarea și mirosea ciudat. Și nu expira decat în decembrie :(. Păcat de banii irosiți pentru că în flacon mai e mai bine de jumatate din produs rămas.


Miniaturile mele dragi!!!! Ce frumușele sunt ele așa mici. Nici nu îmi vine să le arunc :))
Mi-au plăcut absolut toate în mod deosebit. Nici nu mai trebuie să menționez că le vreau pe TOATE în full-size.

PAULA'S CHOICE - Resist Hydrating Cleanser (cel mai bland cleanser)
ANDALOU - Night Repair Cream cu Resveratrol Q10 ( o cremă de noapte excelentă. Recomand!)
PAULA'S CHOICE - Resist Serum cu Retinol ( o plăcere. Satisfacție garantată)
PAULA'S CHOICE - Clinical 1% Retinol ( nu mai are nevoie de prezentări sau explicații)
PAULA'S CHOICE - Resist Hyaluronic Acid Booster ( cu toate că am primit sticluța aproape goală, am savurat fiecare picătură în parte)
PAULA'S CHOICE - Resist Super Antioxidant Concentrate Serum ( Serum-ul care m-a salvat de descuamări și ten extrem de uscat după ce am exagerat cu aplicările de 1% retinol :)


Mi-am re-făcut curățenie printre machiaje și am aruncat tot ce nu mai foloseam. De la stanga la dreapta:

AVON - Fard de pleoape True Colour Espresso.
Nici nu știu dacă mai există acest produs la Avon pentru că nu mai folosesc Avon de foarte mult timp. Îmi plăcea o vreme sa îmi fardez sprancenele cu el. Acum însă mi se pare muuult prea roșiatic. Oare ce era în capul meu.....

MUA #19, #10
Unul este maro iar altul albastru închis. Cred ca le-am folosit de vreo doua ori în ....4 ani :)

ESSENCE #09 Get Ready!
Un fard de pleoape Kaki. Nuanța nu este urată deloc, însă nu este pigmentata deloc.

ORIFLAME -  Studio Arist Loose Powder
Nu recomand acest produs nimănui. Nu îmi place nimic la această pudră. Nu ne înțelegem deloc.

ORIFLAME - kit pentru sprancene
Nu l-am mai folosit și s-a branzit. Ați mai pățit careva așa ceva cu acest kit?

ELF - kit pentru conturarea fetei + blush
Fardul bronzant nu l-am prea folosit. Am iubit în schimb blush-ul pe care l-am terminat

SEPHORA - Rouge Infusion #18 Peach
Primul meu Lipgloss de la Sephora. L-am iubit, însă l-am terminat. 

RIMMEL London - Fix&Pefect Primer
Este al nu știu cate-lea tub pe care îl folosesc. Îmi place dar acum mi l-am luat pe cel cu capac roșu -  Lasting Finish.

NYX Jumbo - Cottage Cheese
A fost o nebunie la un moment dat cu aceste creioane Jumbo. Mi-am luat și eu unul, dar nu cred ca l-am folosit în toți acești ani mai mult decat de doua ori :)

TFSI - Primer-ul meu de pleoape preferat. Nici nu am de gand să îl schimb pentru ca îmi place mult prea mult.

MAYBELLINE - Fit me Concealer #10
Nu m-am putut bucura de acest produs pentru că nu mi s-a potrivit deloc. Îmi încărca prea tare zona de sub ochi și arata dezastruos. În afară de asta, mă bucur că nici nu am nevoie de acoperire așa de mare.

SOAP&GLORY - Sexy Mother Pucker Pillow Plump Lip Gloss -Nue in Town
Părerea mea este că e numai numele de acest produs. Nu l-am suportat deloc. Cu toate că știam de faptul că va urma să simt o mancărime pe buze, nu am rezistat senzației de arsură ce am simțit-o imediat de la aplicare. Așa că va ajunge direct la gunoi. Nu zic că nu ar fi un produs bun, însă nu pentru mine.


YSL - ELLE Intense
Un parfum de damă intens. Mi-a plăcut mult pe vremea cand l-am cumparat, acum vreo daoi ani. Între timp mi s-au schimbat gusturile. Cu toate acestea l-am folosit pană la ultima picătura.

EBELIN - Buretel pentru machiaj
Mi-a plăcut acest burețel. L-am folosit pana ce s-a rupt. Însă acum că am dat de frumusețea lui Beauty Blender......


Promit că de acum încolo să fac aceste postări mai des pentru a nu aduna iar o plasă de recipiente și a nu o mai lungi atat cu etalările lor într-o postare kilometrica.


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig