marți, 10 noiembrie 2015

It's HAUL Time


Astãzi se împlinesc trei sãptãmâni de când nu am mai scris pe blog şi deşi îmi era tare dor sã fac asta, nu m-am simţit în stare deloc. Am avut o perioadã foarte nasoalã, am fost tare bolnavã, am avut o gripã foarte urâtã care nu vroia sã mã lase nicicum. Însã am revenit cu forţe proaspete, iar astãzi vreau sã vã arãt ce mi-am mai cumpãrat de la ultima postare de tip Haul, postare pe care o puteţi gãsi aici. Acum am observat cã astãzi se împlineşte exact o lunã de la acea postare :)

Poate cã ştiţi deja cã sunt dependentã de Boots şi Superdrug. Dacã nu ştiaţi atunci aţi aflat acum. Sunt în stare sã pierd ore printre rafturi şi insuleţe fãrã ca sã mã plictisesc nici mãcar puţin. Îmi trece şi foame şi sete şi reuşesc sã uit de griji sau chiar de mine :))

SUPERDRUG:

Pentru cã mi-am luat autobronzantul marca DOVE din noua gama Derma Spa Goodness şi mi-a placut, m-am întors în magazin şi mi-am cumpãrat şi crema de mâini din aceeaşi gamã. Mie îmi plac tare mult produsele Dove, iar aceastã gamã este cred cã cea mai reuşita de pâna acum. Aceastã cremã de mâini este divinã. Miroase a Spa, miroase feminin, miroase uşor dulceag şi pe undeva se simte şi aroma specificã Dove. Consistenţa este una foarte uşoarã, însã hidratantã. Trebuie masatã foarte bine în piele pentru cã deşi este uşoarã nu se absoarbe instant. Însã acest fapt nu mã deranjeazã pentru cã efectul şi senzaţia pe care o ai dupã aplicare este incomparabilã. Thumbs up pentru acest produs!

L'OREAL Paris Infallible Gloss Cream #110 - I Got The Power
M-a cucerit de la nuanţã, la miros, la consistenţa sa nelipicioasã. Îmi place sã-l port atât de unul singur dar şi peste....MAYBELLINE Color Sensational #630 Velvet Beige. Un ruj Nude într-o nuanţã caldã, numai bun de purtat zi de zi. Iubesc rujurile Maybelline, pentru cã sunt cremoase, nu se adunã în liniile buzelor şi vin într-o varietate mare şi foarte plãcutã de nuanţe. Şi miros a vanilie, a prãjituri.....un deliciu!

MAYBELLINE Color Sensational Matte #975 Divine Vine
Divine Vine. Nu cred cã-i puteau gãsi o denumire mai bunã. O nuanţã de vişiniu burgund, perfectã pentru aceastã perioadã a anului. 

Îmi doream un produs pentru iluminarea feţei şi am ales L'OREAL Lumi Magique in #1 light. Îmi place aplicatorul lui pensulã şi îmi mai place cã nu se adunã în riduri.

Iar ultimul produs de la L'OREAL este creionul pentru ochi rezistent la apã Super Liner Mat Matic in Deep Violet.  Îmi place cum ochii mei cãprui sunt evidenţiaţi atunci când aplic acest creion de ochi. Este cremos însã odatã aplicat nu se mai şterge decât cu demachiant.


BOOTS:

Nu există să intru în Boots și să nu îmi aduc aminte că "îmi trebuie ceva". Motive se găsesc întotdeauna pentru shopping, nu?
"Aveam nevoie" de un gel pentru spălarea feței și eram curioasă să-l încerc pe acesta. CETAPHIL Gentle Skin Cleanser. Un gel care curăță tenul bland, potrivit tenului sensibil. Pentru că nu conține săpun, parfum și este non-comodogenic poate fi folosit și pe pielea bebelușilor. Îl iubesc pentru că curăță în profunzime fără să mă strangă tenul după uscare, nu prea are miros și nu face spumă multă. Îl recomand din suflet oricărui tip de piele. L-am încercat pe tenul meu destul de uscat și sensibil în această perioadă, a lui Sonia care are 5 ani și a lui Iulian care este destul de gras. Ne împăcăm cu el de minune.

RIMMEL London Lasting Finish Primer    Am folosit în trecut cateva tuburi din acest primer, însă am avut varianta cu capac albastru. Mi-a plăcut mult pentru că îmi ajuta machiajul să reziste timp mai îndelungat, atunci cand aveam nevoie. Nu este un produs pe care-l folosesc zilnic, cu toate ca nu cred ca ar fi vreo problemă, însă mi-e teamă să nu îmi apară coșuri de la el. 

Ojele mele preferate în acest moment sunt următoarele doua:

ESSIE - Maximillian Strasse Her - nu-i înțeleg numele deloc. Știu că Maximillian Strasse se află în Viena, însă acelui "Her" nu-i găsesc locul :). Vă spun că nu am mai văzut o nuanță de ojă mai specială decat aceasta. Nu este nici vernil, nici gri, nici ou de rață....e ceva între sau combinația acestora la un loc. O ojă deosebită care nu trebuie să-i lipsească unei iubitoare de culoare pe unghii.
Pensula lată, nuanță opacă dintr-o singură aplicare. Ce mi se mai pare foarte mișto la această ojă este faptul că, pe "tija" care face legătura între capac și firele de pensulă este făcut un șanț care favorizează scurgerea ojei înspre pensulă. Aceasta împiedică uscarea ojei în capac, știți voi cum e cand te chinui să deschizi o ojă și ajungi să pui mana pe un patent? Știți, nu?

SALLY HANSEN - Plums The World. Cine mă citește de mai de mult timp, știe deja că sunt o iubitoare de oje și rujuri în nuanțe de roz închis, prăfuit. Pot să am 1000 și nu mă satur pentru că retina mea deosebește nuanțele și nu mi se par identice nici dacă ar fi :))

În drum spre casa de marcat se întamplă mereu cate ceva. Cel puțin mie :)). O tipă a întins mana și dand dovadă de cea mai mare siguranță de sine a aruncat în coș această pensulă. Am luat-o și eu și am studiat-o și ce credeți? Am cumpărat-o. O folosesc pentru conturare, în special conturarea nasului. LOOK GOOD FEEL BETTER - Angled Blending Brush.


DEBENHAMS

Țin minte cum îmi povestea tata că odată, fiind trimis de mama la cumpărături, împreună cu fratele meu cel mai mare au descoperit într-un magazin alimentar (vorbim aici despre vremea Ceaușistă) pastă de măceșe. Li s-au făcut ochii girofar și s-au întors acasă cu o plasă plină de pastă de măceșe. Asta se întamplă cand te duci după mere. Te întorci cu pere. Așa am pățit și eu.
Am fost prin centru să caut să-mi cumpăr cateva pullovere. Erau niște cozi interminabile în H&M, Topshop, Primark. Astfel am ajuns în Debenhams. Și am ieșit de acolo cu:

TOO FACED Shadow Insurance. Primerul meu de pleoape preferat.

Am văzut că aveau și un stand de BURT'S BEES și mi-am adus aminte că îmi doream să încerc Lemon Butter Cuticle Cream. Este foarte hidratantă această cremă și miroase a lime. Din punct de vedere al consistenței este exact la fel precum este ceara de păr. Intră totuși destul de rapid în piele. Mie oricum îmi place să mă masez seara de seară. În timp ce mă uit la un serial, îmi pun cate puțin pe fiecare deget și masez din varful unghiei pana la a doua falangă în sus. Îmi place.


FEELUNIQUE & LOOKFANTASTIC:

Aveam nevoie de o cremă de față de noapte, iar prin magazine parcă nu mă atrăgea nimic. Am intrat apoi pe internet și mi-am ales Fruitful Nights Night Cream de la GREEN PEOPLE. Nu am mai auzit pană acum de această marcă și nici nu știam la ce să mă aștept, însă m-au convins review-urile pozitive de pe site. Este foarte hidratantă și miroase divin a fructe. Produsul este 91% organic și are în componență Rosehip (ulei de măceșe) și Hibiscus. Mă ajută tare mult cu hidratarea tenului după zilele în care folosesc 1% Retinol.

EMBRYOLISSE LABORATOIRES  - Lait Creme Concentre  Acum îmi pare rău ca mi-am luat-o în gramaj de numai 30 ml :(. Personal consider că francezii sunt tari cand vine vorba de produse de îngrijire a tenului. Nici această cremă hidratantă nu face excepție. Poate fi de asemenea folosită pentru îndepărtarea machiajului, mască reparatoare, cremă after-shave sau pentru îngrijirea bebelușilor. O crema foarte hrănitoare, se absoarbe rapid în piele și nu lasă peliculă grasă. Îmi simt tenul hidratat întreaga zi fără ca să îmi lucească fața ca un bec. O excelenta bază de machiaj, pentru că odată aplicata pe față, pană și SPF-ul se așează mai bine. O investiție foarte bună.

Inițial am vrut să mai dau o comandă pe Iherb, însă m-am sucit pentru că ceea ce îmi doream nu era pe stoc. Am vrut printre altele să îmi cumpăr și o cremă de ochi. Mi-am adus aminte de ORIGINS GinZing, nu mai știu cine spunea ca-i bună și am zis why not.  Încă nu mă pronunț pentru că abia o folosesc de cateva zile. Eu o aplic atat dimineața (cum este precizat în prospect) cat și seara. Consistența ușoară ca de gel sidefat, intra rapid în piele și hidratatează zona ochiilor îndeajuns fără a arăta sleios.

BONDI SANDS Self Tanning Lotion in Dark. Știu că aproape că a sosit iarna, dar mie îmi place să fiu bronzată iarna, pentru că vara oricum mă bronzez. Mi-am luat această cremă autobronzantă și o mănușă pentru aplicare (pe care nu am pozat-o că am folosit-o și arată hidos). Am încercat-o aseară pe picioare și îmi place de numa cat de natural poate să arate. În seara aceasta am program:)

Ca și mostre mi-am ales My Burberry (care parcă nu-mi mai place ca atunci cand a fost lansat) și NARS All Day Luminous Weightless Foundation în Santa Fee. Abia aștept să încerc mostra fondului de ten.


BOURJOIS Blush - #34 Rose D'or. Puteți să mă împușcați că nu-mi mai aduc aminte de unde am luat acest blush. Cred că am uitat pentru că mi se pare oribil. Așa se întamplă cand nu încerci un produs înainte de a-l achiziționa. Are atat de mult sclipici în el încat, oricat de puțin ai aplica din el, tot arată prea bling-bling pentru mine.

Mi-am luat în una din zile revista Glamour și am descoperit că oferea cadou oje de la NAILSINC. Mi-am ales nuanța Grosvenor Crescent. Un vișiniu foarte închis. Genul de ojă care pare neagră însă nu e neagră. Trebuie să-i încerc rezistența.

După ce am urmărit acest clip a lui Wayne Goss, am zis că trebuie să am și eu acest ruj și creion de buze. Nu, nu sunt un fan Kylie Jenner, chiar nu îmi place nimic la ea, mi se pare chiar o persoană fără personalitate....dar, această nuanță de ruj chiar mi se pare, vorba lui Wayne Goss : grown up lip colour.  Este vorba despre Taupe de la MAC ( finish mat) care se combină perfect cu creionul pentru conturul buzelor, tot de la MAC - Spice.



Ultimul produs este din păcate tot o dezamăgire. REVLON Charmed Enchantement 150 Cream Blush. Încă nu sunt sigura dacă îmi place sau nu, însă tind să cred că nu. O să-i mai dedic cateva dimineți să vedem, poate, poate, poate cine știe. 


Și la final, cateva accesorii. Îmi plac tare mult bijuteriile minimaliste. Mi-am luat accesorii din argint suflate cu aur roz de pe Asos. Un inel, cercei pentru mine și cercei pentru Sonia. Ne plac tare mult, numai că cerceii mei sunt aurii de-a binelea. 



Sper că nu v-am plictisit cu postarea aceasta kilometrica. Maine revin cu o postare despre cum mi-am crescut unghiile și ce funcționează cel mai bine pentru mine atunci cand acestea devin fragile și se rup/exfoliază.

Pe maine!



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig