vineri, 9 octombrie 2015

Noutăti în dulapul meu și primele impresii


În postarea de astăzi vreau să vă arăt cam ce mi-am mai cumpărat în ultima perioadă. Majoritatea produselor le am de cel puțin o săptămana și deja mi-am băgat nasul în ele astfel încat îmi pot exprima o primă părere despre fiecare produs în parte.

Boots are veșnic oferte tentante și este aproape imposibil să nu te atragă cu ceva. Am profitat și eu (din nou) de oferta lor, 3 la preț de 2 (cel mai ieftin produs este gratuit) pentru marca L'oreal. Iată ce am ales:

L'OREAL False Lash Superstar 
Cred că am mai avut la viața mea un rimel de genul acesta, dar chiar nu îmi aduc aminte de la ce marca era. Mnoh, bătranețea asta...
False Lash Superstar este noul rimel cu două capete lansat de acest brand . Un capăt conține acel primer albicios iar al doilea este rimelul în sine. Îmi place tare efectul final al acestei mascara. Singurul lucru care l-am observat este că, odată aplicat primerul trebuie să aplici imediat și mascara. Altfel primerul se usucă prea repede și te chinui puțintel cu mascara. Mă refer aici la faptul că nu te poți da cu primerul la ambii ochi și apoi sa treci cu mascara peste. Nu, nu! Aplici primer, aplici mascara. Repeți la cel de-al doilea ochi :) Și chiar dacă este un produs 2 în 1, chiar dacă primerul se usucă pe gene, demachierea nu este o problemă.
Preț Boots : 10.99 lire

L'OREAL Infallible 24H Matte Powder
Prima mea pudră L'oreal ever. Îmi place tare mult pentru că mi se potrivește perfect nuanța 123 warm vanilla și nu încarcă tenul absolut deloc. 
Preț Boots: 4.99 lire (produsul primit gratuit)

L'OREAL Brow Artist Plumper - Medium/Dark. Am vrut ințial să mi-l cumpăr în nuanța blonde (parca așa se numește) dar mi se părea că culoarea are sclipici în ea și am zis PAS. 
Produsul meu preferat pentru sprancene, are fibre minuscule în el, se aplică extrem de ușor, se usucă imediat și nu se sfărămițează peste zi. Iubesc de asemena și periuța minusculă din dotare. Îl recomand!
Preț Boots: 5.99 lire


RIMMEL LONDON. Știți că am o relație mai specială cu aceasta marcă, nu? Îmi plac produsele lor, mai puțin fondurile de ten.
Și această marcă are oferte tentante în Boots. Al doilea produs este la jumătate de preț.

RIMMEL LONDON - Super Curler 24H Mascara
Unul din produsele pe care nu le-am încercat imediat. Astăzi l-am aplicat pe gene fără a-mi întoarce genele înainte. Și îmi place. Îmi place faptul că, chiar dacă produsul este unul nou și are peria foarte deasă nu se ia prea mult produs pe ea. Separă genele foarte frumos și la jumătate de zi de la aplicare pot să spun că sunt mulțumita de el. Încă nu am observat să se transfere pe pleoape sau să se sfărămițeze și să cadă oe obraji. Fingers crossed!
Preț Boots: 6.99 (eu l-am primit la jumătate de preț, 3.49 lire)

RIMMEL LONDON - The Only 1 Lipstick - #510 Best of the Best
Un ruj roșu cherry care m-a uimit prin calitatea lui. Cremos, opac dintr-o singură aplicare, hidratant, culoare de durată care nu se duce urat pe parcursul zilei. Îmi mai doresc acum și nuanța One of a Kind
Preț Boots : 6.99 lire

RIMMEL LONDON Scandaleyes Eye Shadow Stick #003 Bad Girl Bronze
Iubesc pur și simplu fardurile bronz și mi-am dorit de cand a apărut să-l încerc și pe acesta. Nu m-a dezamăgit. Culoarea lui este una caldă, se aplică foarte ușor, este cremos îndeajuns ca să fie întins cu pensula, iar în final se "usucă" și devine una cu pleoapa pentru un efect de durată pentru că e rezistent la apă.


BOURJOIS, altă marcă dragă mie. Altă ofertă în Boots. Două produse la 14 lire. Am ales:

BOURJOIS Air Mat Foundation #02 Vanilla
Am așteptat cu sufletul la gură lansarea acestui fond de ten, precum și a noilor nuanțe a rujului Rouge Edition Velvet (care au apărut în magazine la începutul lunii). Dacă pentru rujuri mai am de umblat să le găsesc, fondul de ten l-am luat și l-am testat. Efectul este într-adevăr unul mat care se păstrează pe parcursul a cel putin 6 ore în cazul meu, poate și mai mult dacă îl așez cu pudră. Nu încarcă tenul precum alte produse mate, nu arată ca o mască, iar denumirea AIR îi dă dreptate pentru că este un fond de ten ușor la atingere și purtare, se transformă pe ten ca într-o pudră și nu se mișcă de acolo ore bune. Metoda mea preferată de aplicare este cu pensula de fond de ten de la Real Techniques după care îl tapotez ușor cu un burețel umezit pentru uniformizare. Ah, și are SPF 10 :)
Preț Boots: 9.99

BOURJOIS Eyeshadow #06 Utaupique
Anna de la Vivianna Does MAkeup a pomenit noile lansări de farduri iar cand mi-am cumpărat fondul de ten am vrut să profit de ofertă și am verificat puțin și nuanțele de farduri pomenite de ea. Mi-am ales aceasta nuanța caldă de taupe, care poate fi purtată de una singură pe toată pleoapa mobilă. O nuanță atat de finuță,  feminină, pudrată, aerată, ca mătasea. Sper să mă înțelegeți ce vreau să zic. Se înțelege că îmi place, nu?


Aveam nevoie de o cremă hidratantă ușoară, de aplicat sub protecția solară. Am auzit des vorbindu-se despre OLAY sau Oil of Olaz cum le cunoșteam eu înainte. 
Am ales să încerc OLAY Complete Lightweight day fluid  pentru ten normal/gras. Promite hidratare 24h, are SPF 15, vitaminele B3+E și Provitamina B5. 
O aplic în fiecare dimineața cum spuneam, înainte de protecția solară. Momentan ne împăcam bine, nu îmi lasă filtru gras pe ten și nu mi-a cauzat nici un fel de surprize.
Preț Boots: 5.99 lire


Din WILKO, unde îmi cumpăr de regula detergenții, balsamuri de rufe, lumanări, etc am descoperit și un stand cu produse de la ESSENCE. Mi-au luat ochii multitudinea de oje și nu m-am putut opri doar la una.
Este vorba de ESSENCE - The Gel Nail Polish 
Am ales nuanțele : #14 Do you speak love? #52 Amazed by you si #51 miss captain ( de la stg. la dr,)
Iubesc aceste nuanțe de oje pentru această perioada din an. Rezistă pe unghiile mele în jurul a 4 zile pană se cere înlocuită. Culori vibrante care acoperă unghia uniform dintr-o singură aplicare. Nu știu cat de mult rezistă fără un top-coat, pentru că eu aplic mereu unul pentru uscare rapidă.
Mă enervează însă faptul că, deși are pensula lată se aplică relativ greu pentru că consistența este una prea groasă. Dar de dragul nuanțelor facem un efort, nu?
Preț Wilko/bucata: 1,60 lire


SALLY HANSEN și-a făcut loc în dulapul dar și inima mea încă din Romania. Îmi căutam un tratament împotriva exfolierii unghiilor și l-am ales pe acesta.

SALLY HANSEN - Miracle Cure for severe Problem Nails. 
Încă suntem în teste, însă vă spun că rezultatul obținut pană acum este unul mai mult decat promițător. Revin cu detalii.
Preț Boots: 9.99 lire


Tot în WILKO am descoperit și Bath Bomb. Mi-am luat imediat două bucăți: una cu căpșuni și rodie  pentru Sonia ( a ajuns direct în cadă în ziua achiziției) și cea din imagine cu portocală și pomelo. Miros divin și colorează apa în nuanța produsului, adică roz și portocaliu în cazul meu. Nu au efect de hidratare, nu fac spumă, doar sunt efervescente, miros foarte plăcut și colorează apa, pentru cine nu știe.
Preț Wilko/ bucata: 0.95 lire


Recent DOVE a lansat o nouă gamă de produse DermaSpa. Eu mi-am ales să încerc loțiunea de corp cu autobronzant. O iubesc pentru că intra foarte repede în piele, miroase mult, dar cu muuult mai bine decat Dove-ul obișnuit și nu îți rămane pe piele deloc aroma aia afurisită de autobronzant. Well done, DOVE!
Preț de lansare în Boots: 3.49 lire ( preț întreg 6.99 lire)


Încă un produs de la SALLY HANSEN pe care pur și simplu nu îl pot înlocui este Dizolvantul pentru oja destinat unghiilor uscate care se rup repede. Nimic de spus mai mult, preferatul meu!
Preț Boots: 2.45 lire


Și nu în ultimul rand MAC.
Atat de mult am tanjit să îmi cumpăr și eu în sfarșit un produs MAC. Nu știu de ce am zăbovit atat. Defapt știu, cred că multitudinea de produse pe care mi le doream nu îmi dădeau pace și habar nu aveam ce să îmi iau mai întai. Mi-ar fi plăcut să am pe cineva langă mine să mă sfătuiască, însa din păcate nu am parte de așa ceva aici :(. Am început timid cu un ruj într-o nuanță mai naturală. Este vorba despre BRAVE din gama Satin. Îmi place de mor!!! Cred că este inutil să vă mai spun cum se simte pe buze, cum se aplică și cat de bine rezistă, chiar dacă e din acela cu finish satinat. Din nou, cred că e inutil să specific faptul că lista mea de dorințe crește pe zi ce trece....următorul produs cumpărat va fi un creion de ochi și unul de buze......cateva pensule, poate chiar un fard de obraz și o pudră :) Ce ziceam? Următorul produs? Hihihihi


Voi ce v-ați cumpărat recent? Ați ales cumva vreunul din produsele de mai sus? 


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig