joi, 15 octombrie 2015

Mini Haul BEAUTY BAY - Zoeva, Tweezerman, Anastasia BH și Beautyblender



Răsfoind din întamplare paginile site-ului Beauty Bay am dat peste produsele de la ZOEVA. Mi-am adus instant aminte că îmi doream o grămadă de chestii însa costul transportului Germania-Anglia de 7.50 lire m-a ținut în loc pentru că de valoarea aceea îmi mai puteam achiziționa o pensulă de blending.

Am intrat repede pe categorie să văd cam care sunt prețurile pe Beauty Bay ( nu am mai comandat înainte vreodată la ei ) și mare mi-a fost mirarea cand am văzut că defapt nu sunt mai scumpe decat cele de pe site-ul oficial ( mă refer aici doar la produsele ZOEVA care m-au interesat). Iar transportul, ahh transportul....am plătit 2.50 lire ca sa le am la ușa a doua zi :))

Inițial am vrut să public aceasta postare imediat, însă am așteptat și comanda cu numărul 2 ca să le cumulez la un loc.


Recunosc că motivul pentru care am dat prima comanda pe BeautyBay a fost pentru a intra în posesia acestei palete dela ZOEVA,  Cocoa Blend. O paletă versatilă, compactă, cu nuanțe una și una, fără parabeni, fără uleiuri minerale, nu conține parfum și nici Phthalates (vezi aici). Are 10 nuanțe dintre care 4 sunt complet mate iar restul de 6 mai mult sau mai puțin sidefate. 
Pret BeautyBay: £15.50


Chiar dacă nu îmi mai tai cuticulele cu forfecuța, tot îmi place sa am una specifică în dotare. Cea clasică de acasă cu maner de plastic mi s-a rupt și trebuia înlocuita deoarece unghiile micuțe ale Soniei le tai tot cu ea. Na, am găsit un motiv :).  TWEEZERMAN Cuticle Scissors este robustă însa nu grea, se așează foarte bine în mană și taie perfect. Un accesoriu indispensabil pentru familia mea.
Pret BeautyBay: £18.82


Știam de mult de faptul că BEAUTYBLENDER-ul nu are pereche și nu poate fi învins de nici o copie. Însă astăzi m-am convins. Este într-adevăr o investiție mai scumpă însă merită fiecare bănuț. Eu mi l-am luat în culoarea roșie (Red Carpet) pentru că mi-a plăcut extrem cat de frumos arată și pentru că este în ediție limitată. Acum vreau și unul negru și un set de bureței mini :)
Pret BeautyBay: £16.00 


Am descoperit și produsele lui ANASTASIA și pentru că eram curioasă de pomada de sprancene mi-am cumpărat nuanța Medium Brown. Momentan este puțintel cam închisă pentru mine însa ținand cont că am de gand să îmi vopsesc părul mai închis decat îl am acum, va fi numai perfect.
Pret BeautyBay: £15.00


Pensulele de la ZOEVA sunt foarte renumite pe internet. Îmi doream de mult să îmi cumpăr o pensula 217 de la MAC însă magazinul îmi este peste mană. Din acest motiv am ales să îmi iau echivalentul de la ZOEVA.(așa se spune că ar fi, nu aprob și nici nu contest pentru că nu o am pe aceea de la MAC).  Este pensula 227- Luxe Shader Definer. Iar pentru sprancene mi-am luat 322- Brow Line ca să îmi pot aplica pomada mai ușor. Sunt extrem de fine și atent lucrate. Sunt curioasă cum se vor comporta la spălare și după. Vă voi ține la curent, dacă doriți.
Pret BeautyBay: 322 -  £5.95, 227 -  £6.95          


scuze pentru cea de sprancene, am încercat pomada că nu mai puteam de curiozitate :)

Iar pentru că la cea de-a doua comandă am depășit valoarea de £50 am primit cadou o mostra ILLAMASQUA Radiance Veil care este un Primer iluminator pentru ten.


Vă tentează ceva din comanda mea? 




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig