luni, 14 septembrie 2015

Produsul săptămanii #2

Produsul preferat din săptămana care a trecut este unul din cele mai tari produse Paula's Choice.
Chiar daca nu dețin  Skin Transforming Multi-Correction Treatment cu acid azelaic si BHA decat de o săptămană, pot să vă spun că m-a dat cu roatele în sus.


În ciuda faptului că foloseam deja atat BHA cat și AHA de ma bine de jumătate de an, nu știam ce să mă fac cu acele coșuri sub piele dureroase care îmi apăreau lună de lună în acea perioada. Durerea ca durerea, pe mine mă enerva aspectul lor total inestetic. Și nu pot să fiu rea, îmi apăreau unul maxim două bucăți, dar îndeajuns să mă scoată din pepeni. La recomandarea Corinei trebuia să introduc în rutina mea un antibacterian pe care să îl aplic local și am decis să încerc Skin Transforming Multi-Correction Treatment cu acid azelaic si BHA, din pură comoditate. Skinoren nici nu știu dacă se găsește în Anglia și ca să nu am bătăi de cap am ales varianta aceasta, cam scumpuță ce-i drept dar nu regret nici un bănuț.

Cum l-am primit l-am și aplicat sub un Spf 30. Am continuat zilnic după curățare și tonifiere o singură aplicare dimineața. În primele două zile am simțit că mă strangea tenul ușor, dar apoi în zilele care au urmat am pus pe ten și un serum înainte de Spf.

Acest tratament promite sa ilumineze tenul și DA, o face, promite de asemenea mai puține erupții cutanate, diminuează petele maronii (melasma), reduce roșeața (rozaceea) și ridurile. În afară de tema riduri (pentru că pentru acestea folosesc un alt produs tare bun) pot să spun sincer că face exact TOT ce promite.

După ce am început să văd ca încet încet dă rezultate am vrut să mă documentez mai bine (da, știu că trebuia sa fac asta înainte de achiziție, dar am încredere mare în recomandările Corinei și nu am stat pe ganduri). Eram curioasă ce se petrece cu această crema odată aplicată pe ten și am început să fac săpături.


Acest produs tratament conține Acid azelaic (este al doilea ingredient în listă după Apa) și BHA care este defapt acid salicilic. Acidul azelaic este folosit cu succes în tratamentul acneei și a rozaceei. Îmbunătățește procesul normal de "întărire" a celulelor pielii și împiedică astfel producerea punctelor negre și încărcarea porilor. De asemenea reglează și pigmentarea tenului. Acidul Salicilic este antiinflamator și antibacterial. Pătrunde adanc în pori și curăță din interior înspre exterior. Astfel, în reflecția luminii tenul arată mai radiant și mai nivelat deoarece pielea moartă de pe ten este îndepărtată bland.
Împreuna cu ingrediente calmante precum Bisabolol si Alantoina mi-au transformat efectiv tenul.

Nu pot să spun că am un ten problematic în afară de acei monștri în bărbie, însă fiecare ne dorim să arătăm cat mai bine, nu?  Eu am observat după doar o săptămană că nuanța tenului meu este mai uniformă, puncte negre nu am aproape deloc (la aceasta contribuie și îngrijirea de seară cu AHA și BHA) dar cel mai important este că s-a nimerit să mă aflu chiar în acea săptămană a lunii și să nu mă pricopsesc cu NICI un coș. Nici măcar unul, NADA!!! ZERO! Nu e o minune? O minune la 30 ml!
De asemenea am observat că roșeața din obraji s-a diminuat semnificativ, tenul meu pare "poreless", nivelat și fin.

Tratamentul vine într-un tub ca cel al pastei de dinți, are consitența unui lapte de corp alb, este inodor, se absoarbe rapid în piele (trebuie lucrat destul de repejor cu el) iar tenul rămane mat după aplicare. Singurul minus pe care îl găsesc acestui produs este cantitatea, muuuult prea mica :)


Recomand acest tratament tuturor celor care doresc să își îmbunătățească considerabil calitatea și aspectul tenului. Nu trebuie să ai ten acneic, plin de coșuri sau puncte negre.....Cu siguranță ai ceva pete maronii, rozacee sau primele riduri. Plus de asta este recomandat oricărui tip de ten.

Și, dacă și Iulian a observat că ceva s-a schimbat la tenul meu......atunci e ceva. Chiar mă întrebase :  " E vorba de tratamentul acela pentru care stăteai zilnic cu ochii pe poștă? "

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig