joi, 17 septembrie 2015

My Very First Holo Nailpolish

Tin minte ca acum cativa ani era nebunie cu ojele holografice. Imi placeau dar nu m-au tentat niciodata. Ei bine, a sosit momentul sa incerc si eu una. La penultima sedinta de shopping in Boots am vazut-o in raft si am condus-o la casa de marcat. M-a impresionat puterea de acoperire, insa dupa vreo doua zile isi pierde din luciu. De aceea se cere a fi aplicat un topcoat peste. Eu intotdeauna folosesc Insta-Dri de la Sally Hansen.

Ojele holografice au particule colorate minuscule care fac oja sa capete diferite efecte holografice in functie de lumina. Drept dovada va las pozele de mai jos.

Consider ca fiecare ar trebui sa incerce macar o singura data o oja holografica. Pe mine m-a impresionat efectul ei, insa nu o consider o nuanta indispensabila.

17 Holo Silver - 3.99 lire(Boots)







SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig