miercuri, 16 septembrie 2015

Buze tomnatice




Dacă ieri vă arătam alegerile mele în materie de oje pentru toamna acestui an, astăzi vreau să vă arăt rujurile și creioanele de buze care îmi place sa le port cu precădere toamna.



REVLON Colorburst Matte Balm - 225 Sultry
Un ruj de buze sub formă de creion. Nuanța lui de roz închis, cu tente vișinii și pe alocuri mov îmi place la nebunie. Este o culoare care poate fi purtată pe buze atat peste zi cat și seara. Scoate din anonimat un machiaj simplu de zi cu zi, amplifică parcă buzele mai cărnoase și voluminoase. Ce nu îmi place la el este că are un ușor gust mentolat și nu este rezistent. Cu toate acestea, îmi place foarte mult cum se așează pe buze și cu toate că nu are un subton albăstrui face totuși dinții să pară mai albi.

MAYBELLINE Color Drama - 310 Berry Much
Un alt ruj sub formă de creion care se aplică în două secunde. Este genul de bordeaux care merge perfect cu un ten impecabil și tuș pe pleoape.
Mă refer la ceva de genul acesta:


RIMMEL LONDON Lasting Finish by Kate - 104
Un alt ruj de purtat toată ziua. Un roz închis murdar, pudrat. Am amintiri tare plăcute legate de acest ruj. Îl mai ști Iulia M, nu? L-am recumpărat pentru ca îmi place tare. Cu un subton albăstrui, dă impresia de dinți mai albi. Se simte foarte cremos și extrem de hidratant pe buze.

NYX - Amsterdam
Un roșu adevarat. Atat!
L-am cumpărat prima oară acum cred că trei-patru ani, cand era nebunia produselor Nyx și Sleek. L-am cumpărat și recumpărat de pe Makeupshop. Dă semne să se termine și acesta și chiar îmi pare rău. Se simte foarte cremos pe buze  și miroase a vanilie.

RIMMEL LONDON Exaggerate - 030 Natural
Și cand vreau buze cat mai naturale aplic un balsam și îmi colorez buzele cu acest creion. O culoare naturală caldă cu subtonuri maronii.

L'OREAL Infailible - 708 Always Toasted
Un fel de "my lips but better", un creion de buze nemaipomenit de bun. Chiar nu credeam să fie atat de rezistent. Un nude cu subton roz, se aplica foarte ușor. Este genul de creion retractabil, care din păcate se termina cam repejor pentru că nu îl folosesc numai pentru conturare. Dar o să îl recumpăr cum se termina.

Folositi rujuri mai îndrăznețe odată cu răcirea vremii?




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig