duminică, 12 aprilie 2015

Suplimentele mele de zi cu zi


Toate cred că suntem conștiente că, modul în care ne hrănim trupul este mai important decât ceea ce punem pe el. Și știu că nu îmi iese întotdeauna dar încerc să îmi îngrijesc corpul corespunzător nu doar sa îl ung cu toate cremele. La urma urmei frumusețea vine din interior, nu? Adică, exteriorul nu poate fi frumos dacă nu vine și din interior puțina frumusețe :)

Am decis să iau suplimente când am hotărât că trebuie să îmi schimb radical alimentația.Nu am făcut aceasta schimbare de mult timp însa simt deja o ameliorare semnificativă. Am luat ceva vitamine și Omega 3 în timpul sarcinii și am văzut imediat ca m-au ajutat. Per ansamblu îmi mergea mult mai bine.

Fier
De când am născut-o pe Sonia, multe s-au schimbat în corpul meu. Unele în bine altele în rău. Un rău este faptul că am un deficit de fier constant. Îl resimțeam prin oboseală continuă și poftă nebună după ciocolată, picioare și mâini reci mai ales seara. De când iau fier această problemă s-a ameliorat considerabil.

Multivitamine
Am auzit că vitaminele ți-ar da poftă de mâncare. Nu știu dacă este adevărat sau nu, fapt este că pe mine mă energizează iar de poftă de mâncare nici nu poate fi vorba. Am găsit unele care au un conținut mai măricel de vitamina C care se știe că ajută la absorbția fierului.

Cod Liver Oil (ulei de pește)
Țin minte când eram copil primeam astfel de capsule din Germania. Mama mereu ne dădea și îmi aduc aminte că îmi era o scârbă de ele pentru că atunci când le-am încercat pentru prima dată nu am știut și am spart capsula în gură. Un gust grețos de ulei combinat cu pește.....Dar știu că nu aveam probleme de sănătate precum răceli, etc

Evening Primose Oil
Aceste capsule le-am descoperit aici în Anglia într-un magazin Lidl. Am fost curioasă să văd despre ce este vorba pentru că pe flacon scria "woman's health". Am luat un flacon și m-am documentat acasă pe internet. Evening Primose Oil ajută la menținerea nivelului hormonal la cote normale. De asemenea promite să curețe tenul. Să vedem....

Îmi doresc foarte mult să mai suplimentez cu un complex de vitamina B pentru un surplus de energie, să mă simt mai trează de dimineața :)

Luați suplimente alimentare? Cu care va împăcați cel mai bine?





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig