vineri, 24 aprilie 2015

GARNIER Ultimate Blends - The marvellous glow oil


Dacă îmi urmăriți blogul știți deja cât de mult îmi place această gamă de păr de la GARNIER. Este vorba despre Ultimate Blends (sau Ultra Doux cum este cunoscută în Romania) cu argan si ulei Camellia. 

Gama cuprinde șampon, balsam, mască de păr și uleiul tratament. În Anglia am observat că masca nu are același ambalaj ca cel din România. Aici apare sub forma de tub și acționează într-un minut. În țară este într-un recipient rotund iar timpul de acționare este între 3-5 minute. Dar cred că este la fel de bună, nu ar avea de ce să nu fie.

Folosesc aproape exclusiv numai șamponul și 1 minute treatment la fiecare spălare încă din Ianuarie când am descoperit întâmplător gama în baia fratelui meu:) Am scris scurt despre ambele aici. Atunci am decis să renunț la TRESemme.
Dar nu m-am oprit și de îndată ce am văzut uleiul tratament la reducere l-am și cumpărat. 

The Marvellous Glow Oil promite sa hrănească, protejeze și perfecționeze părul. Fiind un produs multi-use poate fi aplicat atât înainte de spălare pentru un plus de hrănire, înainte de aranjarea părului pentru protecție termică, după aranjare pentru protecție UV (conține filtru UV), între spălări pentru un finish perfect sau oricând pentru un plus de luciu și un parfum divin. Eu l-am folosit în toate aceste moduri și mereu s-a dovedit un produs eficient. Sunt obsedată de-a dreptul de parfumul lui



Lungimea părului meu este medie, 2-3 pompițe îmi sunt mai mult decât suficiente.


Cantitatea unei pompițe:


Am aflat că în curând Garnier va lansa această gamă și în România. Nu pot decât să mă bucur și să vă încurajez să năvăliți peste rafturi de îndată ce găsiți gama prin magazine. Mie nu îmi rămâne decât să îmi mai cumpăr balsamul să-l încerc și pe acela.

LE: despre șampon am scris aici

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig