sâmbătă, 28 martie 2015

Un Brand, doua produse, unul YEY altul NEY



DOVE este unul din brandurile mele preferate cand vine vorba despre produse de ingrijire a corpului. Am mai zis asta de 48348 de ori si nu mi-am schimbat inca parerea.

De cand am descoperit deodorantul anti-perspirant cu rola in varianta go-fresh cu rodie, l-am folosit in exclusivitate. Dar curiozitatea este mare si mereu sunt in cautare de ceva mai bun.


Astfel am ajuns sa imi cumpar aceeasi roll-on in varianta pro-age 48h. Nu cred ca am fost vreodata atat de dezamagita de un anti-perspirant. Greseala mea, cea mai mare cred ca, este faptul ca nu imi place sa deschid recipientele in magazin. Nu stiu daca este chiar o greseala, dar mi se pare o lipsa de respect sa ma apuc sa incerc produse care nu ar trebui deschise din motiv de igiena. Daca produsul nu are un tester (de care de obicei nu prea imi place sa le ating....), atunci il cumpar daca chiar imi trebuie. Norocul meu, acesta este un produs ieftin, deci nu am de ce sa ma plang.


  • In primul rand nu imi place parfumul acestui produs. Miroase a lacramioare. Imi plac florile, dar nu si parfumul lor.
  • In al doilea rand este lipicios si trebuie sa astept dupa el sa se usuce, ceea ce nu se prea intampla.
  • In al treilea rand, dupa vreo trei ore incepe sa imi miroasa axila.
  • Ingredientele produselor sunt usor diferite, oare aceasta sa fie principala cauza?

Vi s-a intamplat ca acelasi produs, dar cu "arome" diferite sa se comporte diferit pe pielea voastra?




SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig