sâmbătă, 7 martie 2015

Preferatele lunii *FEBRUARIE*


2015 a inceput foarte bine pentru mine, luna Februarie a fost insa un dezastru din toate punctele de vedere. Nu mi-a mers bine deloc. Ma bucur tare mult ca a trecut.

Ma bucur insa si mai mult ca a sosit luna lui Martie, luna mea preferata. Doar e ziua mea in martie, normal sa fie preferata mea, nu?Pe 2 Martie incepe un nou an pentru mine. De asemenea in martie renaste totul, a inceput oficial PRIMAVARA.

Mi-am adus aminte de balsamul pentru cuticule de la SALLY HANSEN. Uitasem de el. Mi l-am pus pe noptiera ca sa il consum pentru ca vreau sa imi cumpar uleiul de la aceeasi firma.Il foosesc seara si il las peste noapte, nu imi place sa il aplic ziua pentu ca simt nevoia sa ma spal imediat pe maini.


Mi-am cumparat Insta-Dri tot de la SALLY HANSEN penru ca nu mai aveam nici un top-coat. Pot sa zic ca este cel mai bun ce l-am folosit pana acum. Se aplica usor, are pensula nici subtire nici cea mai lata, dar cel mai important este faptul ca se usuca rapid si da luciu si rezistenta ojei.


BARRY M, ohhhh BARRY M, imi plac ojele de la Barry M de mor. Sunt asa de bune, calitative, ieftine. Toata luna am purtat cand Vintage Violet, cand Pit Stop din gama Speedy Quick Dry. Abia astept sa ajung sa imi mai cumpar "cateva" nuante.


URBAN DECAY Eyeshadow Primer Potion. Le-am primit la achizitionarea palet Naked2. Am folosit cu precadere varianta Original pentru ca este invizibila si varianta Sin care este o baza perlata pe care o folosesc si singura pe pleoapa, ca pe un fard crema :)
Cel mai folosit produs in Februarie a fost MAYBELLINE Colordrama in nuanta 320 Berry Much.


Am un pitic mic cand vine vorba despre pensule, mi-ar trebui cam 1675 bucati :) Preferatele mele extrem de soft si pufoase au fost:
ELITE #69 Concealer Brush
SO ECO Powder Brush
W7 Blush Brush


L'OREAL Miracle Cleansing Oil este pentru mine primul demachiant ulei. Nu stiu cum sunt alte produse de acest gen, insa mie acesta imi place mult, chiar foarte mult. Il masez cu degetele si il clatesc cu un prosop imbibat cu apa calda. Este foarte eficient.


Un produs preferat non-beauty este gentuta de mai jos. Dragalasa, comoda si foarte incapatoare, m-a insotit toata luna Februarie.


Incerc sa imi alcatuisc un echipament de sport cat mai ok. Am reusit sa imi cumpar aceste greutati de atasat la incheieturi. Fiecare cantareste 2.5LBS ( 1.13kg). Sunt incantate de ele ma maxim!!!



 Cele mai placute melodii:
                                                          Masterpiece - Jessie J 


Up - Olly Murs ft. Demi Lovato


Cel mai mult mi-a placut melodia lui Ellie Goulding - Love me like you do (dar neaparat scoasa din context, urasc toata povestea din spatele ei)


In domeniul filmelor mi-au placut :

Taken 3

Divergent ( astept cu nerabdare serialul )



Va doresc o primavara insorita (am aflat ca la Brasov chiar a nins :((. Eu ma apuc de Smokey Eyes iar apoi dau o fuga prin centru sa vad ce mai e nou. Astzi este o zi perfecta pentru plimbari.





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig