sâmbătă, 28 martie 2015

5 de weekend #2



Cu toate ca ziua de astazi aproape a trecut, tot mai am în plan sa fac citeva lucruri.

1. Desi detin o plasa de oje,niciodata nu am destule. Sunt în cautarea ojei perfecte pentru primavara aceasta. Imi doresc o oja intr-o culoare electrizanta de la Sally Hansen si una mai cumintica intr-o nuanta pastel poate de la Essie sau Maybelline, inca nu stiu peste ce voi da.

2. Cand eram acasă sarbatoream atat pastele romanesc cat si cel nemtesc, cum imi place mie sa le denumesc. Acum incerc sa ma adaptez si voi sarbatorii pastele cum se sarbatoreste in Anglia. Astfel, ca sa nu ma trezesc ca nu mai gasesc decat resturi prin magazine, mi-am propus sa cumpar cele necesare. Cel mai important fiind cadoul lui Sonia.

3. Sunt mereu in cautare de bloguri noi. Poate sunt eu mai ciudata, dara daca un blog nu ma mai inspira nici macar putin, nu il mai urmaresc. Si cautarea continua....

4. Iubesc mancarea indiana. O sa o comit din nou acest weekend.

5. Duminica In aceasta seara se da ora inainte. Ca sa nu pierd o ora importanta de somn o sa ma culc cu jumatate de ora mai devreme si ma voi trezi cu jumatate de ora mai tarziu. Ideea exista, sa vedem daca e aplicabila.

O duminica insorita va doresc!
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig