joi, 15 ianuarie 2015

Produse consumate



Ultima postare cu si despe "goliciuni" a fost undeva pe la sfarsitul lui Septembrie. De atunci pana in Noiembrie am mai strans cate ceva dar am fost nevoita sa le arunc pentru ca m-am mutat si numai de recipiente goale nu am mai avut chef :)
Ce am strans din Noiembrei incoace am incercat sa le grupez cumva pe categorii:

1. Produse pentru fata

GARNIER Cleansing Water. De cand am descoperit aceasta micelara este preferata mea. Mai am putin din ea, dar tinand cont ca o folosesc atat seara cat si dimineata (o aplic pe o discheta si o presez usor pe pleoape. Ma ajuta sa ma trezesc:) in doua-trei zile o termin.

SIMPLE Rich Moisturiser. O crema lotiune de fata foarte light si foarte hidratanta.Imi place foarte mult si nici nu este scumpa. Am inteles ca in Bucuresti exista acest magazin Hello Free Z One Discount. Nu cunosc prea multe detalii, insa stiu ca vand produse accesibile aduse din Anglia. Daca gasiti si aceasta crema, merita incercata.

DERMA E Soothing Toner. Mai am ceva si din acest produs. Imi place dar nu ma da pe spate si nici nu il consider un produs indispensabil.

LA ROCHE POSAY Anthelios XL 50+  Nici acesta nu este un recipient gol, mai este in el mai mult de jumatate dar nu il voi mai folosi pentru ca contine prea mult alcool si imi irita tenul. Asta am observat recent dupa ce mi s-a atras atentia cu privire la el. Imi voi cumpara Resist Super Light Daily Defense cu SPF 30 de la Paula's Choice. Abia astept sa il incerc


2. Deodorante

La capitolul deodorante stau foarte bine as spune. Zici ca le beau :). Bine, unele dintre ele le am din vara si mi-am tot cumpaat altele si nu le-am terminat. Acum ca mi-am descoperit deodorantul preferat, m-am oprit la unul si bun.

GARNIER Mineral Invisiclear anti pete albe (roll on) 

GARNIER Mineral Protection deodorant floral fresh (spray)

GARNIER Mineral Invisible anti pete albe imbogatit cu mineralite (roll on)

GARNIER Mineral Invisiclear 48h (roll on). Il am inca din tara, am reusit sa il termin in decembrie. Nu mi-a placut spre final, cred ca si-a schimbat consistenta. Era prea lipicios.

DOVE Fresh anti-pespirant cu aroma de rodie si verbana (roll on). ACESTA este preferatul meu.


3. Geluri de dus

CAREX de la Cussons. Un gel de dus hidratant ce contine proteine din lapte. Consistenta laptoasa, aroma parca duce a lavanda. Un produs foarte placut la un pret extrem de convenabil.

SIMPLE Nourishing Body Wash. Imi place acest gel de dus pentru ca este foarte cremos si ....inodor. Astfel, daca vrei poti adauga cateva picaturi din parfumul preferat in el si........ai un gel de dus cu aroma preferata:)

SANEX Dermo Repair. Un alt gel de dus foarte bun si foarte convenabil. L-am luat la casa de marcat in Superdrug. Mi l-a recomandat casiera si am dat pe el 90 si ceva de pi, deci nici o lira. Este atat de hidratant incat am decis sa il folosesc la dusul lui Sonia. Thumbs up!!! Il mai cumpar :)

FROZEN Bath and Shower Bubbles. L-am terminat eu pentru ca lui Sonia nu i-a priit.


4. Sapunuri

Alt produs pe care il beau :)

IMPERIAL LEATHER de la Cussons. Un produs foarte bun care lasa mainile atat de fine, dar m-a omorat mirosu. Mult, chiar extrem de dulce. In rest, numai cuvinte de lauda. Imbogatit cu ulei de migdale si vitamina E

PURE de la Cussons. Un produs ieftin. Si cu asta am zis tot :)


5. Produse pentru par 

TRESemme Keratin Smooth Shampoo. Mai am in el cat pentru vreo 3 spalari. L-am cumparat pentru ca vroiam sa schimb samponul ce il aveam inainte si pentru specificatiile de pe el:
- control frizz up to 48 hours
- lower sulfates
- restore and control shampoo
- for straighter, smoother hair
In afara de mentiunea cu sulfatii, pe care nu am de unde sa stiu daca e asa sau nu, nu m-a convins deloc. Mai mult mi-a placut Platinum Strenght.

DESSERT ESSENCE Coconut Conditioner. Este al doilea flacon/tub. Mi-a placut in tara mai mult cand il foloseam. Aici parca nu isi face treaba. Cred ca este o chestie legata de apa de aici. Nu o sa il mai cumpar. Prefer balsamurile leave-in si o masca de doua ori / saptamana. Ah, vroiam sa spun ca eu nu am probleme cu parul, firul este gros, sanatos, deci un leave-in este mai mult decat suficient.

JOHN FRIEDA Luxurious Volume Conditioner.Mi-a placut foarte mult. Numai mirosul lui ma deranja putin. Ducea parca a patrunjel :)). Nu il voi mai cumpara pentru ca mi se pare prea scump pentru ceea ce face. Eu l-am gasit intr-un magazin care urma sa se inchida si am dat 1 lira si ceva pe el. Pretul intreg este intre 4 si 6 lire, depinde de magazin


6. Produse pentru corp

Cocoa Butter Formula with Vitamin E de la PALMER'S. Suntem obsedate de aceasta crema. Atat eu cat si Sonia. Foarte buna. Daca nu ati incercat-o, merita. Pana si Iulian o foloseste seara pe maini dupa baie, deci.....

NATURE'S GATE Glow Lotion. Am ajuns sa o urasc, la cat de mult o iubeam, nu stiu, nu imi mai place, ma pateaza, nu se mai aplica frumos, miroase ciudat.....nu o mai vreau. Stiu ca multe dintre voi o apreciati foarte mult, dar...poate am nimerit eu una nasoala? Dar era ok la inceput......Pacat, ca mai am jumate din ea......cred ca trec pe St. Moriz si imi voi cumpara si o manusa speciala pentru aplicare.


7. Parfumuri

CAROLINA HERRERA 212 VIP. L-am primit de ziua mea in martie. Mi-a placut si inca imi place foarte mult. Mai am vreo doua puff-uri in el, dar nu il voi arunca pentru ca imi place forma sticlei, mirosul si capacul cu magnet. Cred ca va fi singurul produs pe care il termin si nu il arunc.


8. Make-up & stuff

Din nou m-a lovit curatenia ca deh, omul cand nu are ce face.....isi gaseste.

PURE Age Defiance Cleansing Wipes. Din lipsa unui demachiant (le urasc pe cele sub forma de lotiune), pana voi intra in posesia uleiului de la Body Shop folosesc aceste servetele demachiante. Cu ele inlatur grosul de pe fata. Acum ca le-am terminat chiar ca trebuie sa ma indrept catre Mall-ul din centru:)

RIMMEL LONDON Scandal Eyes Mascara. O am inca din tara. Foarte buna mascara, m-am inteles extrem de bine cu periuta ei curbata. Mi-a placut foarte mult si consistenta.

AVON Super Shock. Am avut un back-up dupa mine pentru ca in Romania era preferatul meu. L-am folosit zilnic si l-am terminat. Mi-a placut mult de tot periuta lui.

MAYBELLINE Colossal Go Extreme volume. Un rimmel bunicel, dar nu se compara cu cele de mai sus.

ORIFLAME Illuskin Concealer. Un concealer bun, rezistent. Nu incarca tenul, acoperire buna cel putin pentru mine care nu am cearcane extrem de evidente. Il recomand impreuna cu pudra din aceasi gama.

RIMMEL LONDON Fix&Perfect Pro Primer. Mi-a placut mult consistenta acestui produs, efectul siliconat care il lasa pe ten. Eu l-am folosit pe timp de vara, il aplicam pe zona "T". Recomand pentru ca ajuta la rezistenta machiajului si DA, l-as recumpara.

ELF Creion contur buze in nuanta Praline. Cu toate ca imi cam usca buzele, m-a obseda aceasta nuanta, foarte placuta si calda. Il foloseam pe post de ruj cu putin balsam sub el.

Clestisor de intors gene. Il am de cand au disparut dinozaurii. Nu mai am pernite de guma de schimb si vreau altul. Asadar va lua ruta ....gunoi.



Doamne cat am putut sa scriu. Sper ca ati reusit sa ajungeti la finalul postarii fara a da scroll :))
Daca va doriti o parere mai ampla despre vreun produs anume,let me know!

PUP



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig