miercuri, 28 ianuarie 2015

A.M.R o luna si patru zile - Wishlist



Nu pot sa cred ca mai sunt doar cateva zile din Ianuarie si peste o luna va fi ziua mea. Acum a fost Craciunul...ce mai trece timpul, parca cand eram copil nu trecea asa de repede.... Oare imbatranesc? Nu, nu vreau sa imi raspund......

Mi-am facut o lista cu dorinte, asta nu inseamna ca se vor implini toate de ziua mea. Vreau sa le iau in considerare insa pe toate atunci cand imi voi face cumparaturile. Da, eu prefer sa ma cadorisesc singura, pentru ca stiu ce vreau si stiu ce imi place. Nu inseamna ca nu accept cadouri din alta parte:)

Produsele sunt impartite in doua categorii: High-end si Drugstore.
Tind totusi sa cred ca majoritatea produselor pe care voi reusi sa mi le achizitionez de ziua mea vor fi drugstore, pentru ca nu mi-am carat mare lucru cu mine din Romania si pentru ca mi se cam termina toate. Asa ca bugetul alocat trebuie bine calculat si impartit. Dar cine stie, poate reusesc sa strecor si ceva mai rafinat in cosul de cumparaturi:)


Dupa cum am scris si in postarea aceasta doresc sa imi gasesc fondul de ten perfect. DIOR STAR mi se pare ca indeplineste anumite dorinte de-ale mele. Pret 32 lire aici

BOBBY BROWN Concealer. Desi are o acoperire destul de maricica, sper sa nu fie acel gen de produs care se vede ca si tencuit pe cearcane. Pret 19 lire aici

TARTE Amazonian Clay Blush. Nu ma pot decide inca asupra nuantei. Imi place Dazzled si Captivating (centru si dreapta) Pret 26$ aici

CHARLOTTE TILBURY La dolce Vita. Vuieste internetul cu pareri foarte bune despre aceasta paleta si mi-o doresc, chiar foarte mult. Bine, cred ca imi plac cam 80% din toate palete CT. Pret 38 lire aici

CLINIQUE High Impact Extreme Volume Mascara. Cred ca aceasta mascara va satisface dorinta mea dupa gene cu un volum incredibil. Nu ma dau in vant dupa gene lungi, lungimea genelor mele fiind una ok, imi doresc volum, la maxim. Pret 18 lire in Boots si pe Clinique.uk

CHARLOTTE TILBURY  La capitolul buze nu am un ruj high end anume dupa care sa tanjesc, ci un creion de buze. Este vorba despre Lip Cheat Lip Liner in nuanta Pillow Talk. Pret 16 lire aici

ESTEE LAUDER Beyond Black in nuanta Blue Blood. Pret 14 lire in Boots.

DIOR Yacht . Pret necunoscut inca

THE BODY SHOP Drops of Youth Bouncy Sleep Mask. O masca de fata care se lasa pe ten peste noapte. Am nevoie de hidratare ( nu este un produs high end, dar trece de 10-15 lire si am decis sa il includ aici). Pret 22 lire aici

PAULA'S CHOICE. Abia astept sa imi comand produsele de ingrijire recomandate.

THE BODY SHOP Camomile Silky Cleansing Oil. Atat l-am ocolit de sarbatori, cand era la reducere, acum ma oftic pentru ca nu l mai vad decat la pret intreg  de 10 lire aici

BARE MINERALS Complexion Rescue Tinted Hydrating Gel Cream. Asta da denumire de produs. O crema nuantatoare, hidratanta, cu spf 30. Se zice ca ar fi un mix de BB Cream cu CC Cream si hidratant nuantator. Formula sa este non uleioasa, fara silicon si inodora. 
In Anglia se va lansa in Februarie. Pret 29 $, pretul in lire astept sa il aflu :)


 LÓREAL True Match este fondul de ten pe care vreau neaparat sa il incerc. Pret ca. 10 lire

MAYBELLINE FIT ME Concealer. Imi doresc nuanta Fair, Sand si Cafe. Le voi folosi si pentru conturare. Pret ca. 6 lire

MAX FACTOR Clump Defy Volumising Mascara. Sa recunoastem, Max Factor are cele mai bune mascara drugstore. Punct! Pret 11 lire

SLEEK Vintage Romance. Imi plac foarte mult paletele de la Sleek. Le consider calitative si chiar detin doua. Storm si Original. Dar mi-o doresc si pe aceasta. Cred ca nuantele de mov si auriu arata tare bine pe pleoapele unor ochi caprui :)

BARRY M. Nu detin inca nici o oja Berry M, dar timpul nu este pierdut. Pe langa miile de nuante pamantii si rosii imi doresc si Colectia de oje matte Toamna /Iarna 2013. pret ca. 4lire/buc

REVLON Colouburst Crayon Matte Balms. Imi doresc absolut fiecare nuanta (cred totusi ca nu as purta movul si portocaliul). Dar sunt senzationale. Pret ca.8 lire/buc.

LÓREAL Infallible. Le-am incercat in magazin. OMG, doar atat pot sa spun. Imi doresc asa: Black Star, Burning Black, Midnight Blue, Bronzed Taupe si lista poate continua. Pret ca. 7 lire/buc.

BOURJOIS Baked Blush. Nu sunt decisa asupra nuantei. Imi place Rose Dór, Rose Frisson si Lilas Dór.

Imi doresc sa nu va fi plictisit cu postarea mea lunga,ci sa va fi inspirat macar putin:)

Ce anume aveti in wishlist pe anul acesta? Astept comentariile voastre, poate ma inspirati/ispititi cu ceva :)


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig