marți, 9 decembrie 2014

Day 5 - 9 with #Supergorgeousblog


Se pare ca m-a rapus si pe mine raceala. A trecut deja o saptamana de cand ma simt ca o stafida :)
Am o tuse foarte nasoala care nu imi da pace. Dar, cu toate astea ma bucur foarte mult ca am reusit sa tin pasul cu "leapsa" #Supergorgeousblog.

Astazi vreau sa va prezint zilele 5 - 9.

5. NAILS OF THE DAY 

 Imi place sa admir oja neagra pe unghii, insa eu nu o port pentru ca mi se pare ca nu mi se potriveste. Am avut oje negre dar am renuntat la ele tocmai din acest motiv. In schimb imi plac foarte mult ojele de culoare gri inchis metalizat.
Astfel de nuanta are si oja din imagine pe care am ales-o pentru cea de-a 5-a zi.
Este vorba despre Astor Perfect Stay Gel Shine 606 - Opal o mine




6. WINTER 

 Iarna este un anotimp care mie personal nu imi mai place in mod deosebit pentru ca iarna nu mai este ce stiam eu a fi. Zapada cat cuprinde, bulgareala, sanius si patinoar in Poiana Brasov. Sa nu mai spun ca in Anglia, iarna chiar nu e iarna.
Dar, daca afara e mohorat si rece, in casa e cald si bine si timpul petrecut in familie este cel mai pretios.Ce poate fi mai imbietor decat o masa delicioasa intr-o seara de weekend. Noi am ales pizza, crochete de cartofi, wedges si bucatele de carne de pui. Au urmat sucul si vinul rosu :)Yumm!!


7. SEVEN

Habar nu am avut ce sa aleg pentru aceasta zi. Si tocmai cand ma strofocam eu sa gasesc ceva legat de Seven, Sonia se juca cu pensulele mele. Niciodata nu m-am gandit ca detin exact 7 pensule de la Real Technique. Asadar, va arat preferatele mele:


8. SEEN IN A SHOP

Am umblat prin o groaza de magazine cat timp am stat la Londra. Nebunie curata intr-o astfel de capitala. Dar oriunde te duci, intri intr-un mall ai ce vedea. eu nu prea sunt cu pozatul prin magazine, nu stiu, ma simt aiurea :) dar tot am gasit o poza in telefon facuta intr-un magazin Claire's. Mi-a placut standul de oje, aveau toate nuantele din lume...eu am pozat numai cateva:))


9. RED

Oooo, cand aud acest cuvant mi se face cald instant. Burgund este culoarea mea preferata care este tot un fel de rosu, un rosu mai inchis. 
Am ales doua oje si doua produse pentru buze care imi plac foarte mult in aceasta perioada.



Pentru ziua cu numarul 10 avem ca tema : Share a tip . Sincer,inca ma mai gandesc la ce sa postez :)
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig