luni, 27 octombrie 2014

Top 5 rujuri rosii la care visez


Imi place ca  odata cu sosirea toamnei  sa trec la nuante mai indraznete, mai inchise, mai tomnatice. Si nu e ca si cum nu as avea nici un ruj rosu, insa mereu mai vreau unul si inca unul.....sunt preferatele mele.

Un ruj rosu, aplicat cu grija da o nota eleganta oricarui machiaj. Personal consider ca orice femeie ar trebui sa aibe macar un ruj rosu si sa il poarte pe buze indiferent de vreme sau ocazie.

Am cautat si am rasfoit si am ajuns la concluzia ca mi-ar place sa mai am cateva. Cu siguranta le-as purta.

Preferatele mele, in ordine aleatorie:

Am studiat in magazin noile rujuri de la L'oreal Pure Reds, tare mi-au placut. Imi doresc nuantele  Blake si Julianne





Banuiesc ca ati auzit deja de aparitia creioanelor de buze de la Maybelline Color Drama. Se zice ca ar fi chiar mai bune decat cele de la Nars. Nu pot confirma asta, pentru ca nu am incercat vreunul de la Nars. Dar acestea de la Maybelline se simt tare placut pe buze, culoarea e foarte pigmentata si nu usuca buzele. Imi doresc nuanta Light it up si Red Essential.


Light it up 



Red essential



Si nu in ultimul rand, vreau rujul MAC Russian Red. Mi-l doresc de cand l-am vazut pentru prima oara si il voi avea, chiar daca va trebui sa renunt la cele enumerate mai sus.



Aveti o slabiciune ca si mine cand vine vorba de rujuri rosii?

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig