luni, 13 octombrie 2014

Miresme de toamna *wishlist*

Odata cu schimbarea anotimpului simt nevoia sa schimb si parfumul/parfumurile. Iar cand vremea devine mai rece si notele acestora devin mai intense si persistente.

Am umblat putin prin magazinele Londrei si m-am interesat despre parfumurile de moment.
Am mirosit, am incercat si am ales trei dintre ele pe gustul meu.

1. YVES SAINT LAURENT - Manifesto L'elixir 

Un parfum dominant, puternic, senzual, o combinatie de tuberoze si iasomie complectate de arome orientale de vanilie si cashmeran. Notele de varf sunt compuse din mandarine si bergamota. O incantare olfactiva!!!


2. BURBERRY - My Burberry

Descrierea de mai jos cuprinde absolut tot ceea ce se poate spune despre acest parfum. Este de vis!!
Inspired by the trench coat and its heritage of British design and craftsmanship, My Burberry captures the fragrance of a London garden after the rain. The scent is a contemporary British grand floral and features a delicate heart of rose, woven with an unexpected touch of geranium leaf.
Fragrance Notes:
Top Notes: sweet pea,bergamot
Heart Notes: geranium, golden quince, freesia
Base Notes: patchouli, rain-tipped damask, centifolia roses.


3. JO MALONE - English Pear & Freesia Cologne

Si pentru acest parfum am ales descrierea oficiala, pentru ca descrie cel mai bine aceasta esenta magica. Poate fi comandat online aici. Am avut ocazia sa il testez de cateva ori dintr-o mostra primita. Nu se aseamana cu nici un parfum mirosit de mine vreodata. Un must have !

The essence of autumn. The sensuous freshness of just-ripe pears is wrapped in a bouquet of white freesias, and mellowed by amber, patchouli and woods. Luscious and golden.


Sper ca nu v-am ispitit prea tare:) Daca aveti ocazia, incercati aceste parfumuri, va veti indragosti de ele instant si iremediabil.


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig