joi, 23 octombrie 2014

HAUL - H&M, Superdrug, Primark


Fara o prea stufoasa introducere, vreau sa va prezint produsele pe care mi le-am cumparat in ultima perioada.

Se vede din imaginea de mai sus, cat de mult imi plac produsele Dove, nu-i asa?
Inca un gel de dus Dove, este aproape gol. O editie limitata de iarna. Mirosul acestui gel de dus este atat de placut incat fiecare dus e o adevarata incantare a simturilor. Parfumul lui este dulceag si persistent. Singurul lucru care nu imi place la el este gramajul....mult prea mic, numai 250ml. Pacat ca nu se gaseste la bidon mare precum spumantul de baie. Daca aveti ocazia sa il incercati, merita!

Sanex dermo repair, un gel de dus descoperit recent. Este foarte hidratant, mi l-a recomandat tipa de la caserie la ultima vizita in Superdrug. Si chiar a avut dreptate. Il folosesc atunci cand mi-e lene sa ma mai dau cu lotiune de corp. Lasa pielea foarte fina. Contine alantoina. Parfumul acestuia este subtil, nu se mentine deloc pe piele, fapt care chiar imi place la el.
Pret: 0,99lire


Dove leave-in conditioning & care spray. Un balsam de par bifazic care poate fi aplicat atat pe parul umed dupa spalare, cat si pe parul uscat. O parte contine keratina care intareste si protejeaza parul la nivel celular, iar a doua hidrateaza si sigileaza cuticula ajutand la pastrarea unui par moale si hidratat.
L-am cumparat pentru ca mi-e lene pur si simplu sa ma clatesc pe par de 17777 de ori :)
Pret: 3,99 lire (nu stiu daca era la reducere sau este pretul intreg)

Dove Frizz-free shine cream serum. L-am cumparat pentru efectul frizz-free :) Nu am inteles niciodata necesitatea unui astfel de produs, pana ce am ajuns in Anglia. Umezeala, bat-o vina!
Miroase atat de bine....luxuriant as spune, imi vine sa il mananc. Imi pare asa de rau ca nu se gaseste in Romania, cel putin eu nu l-am vazut nicaieri.
Este o crema care se aplica pe parul uscat sau aproape uscat, ajuta la manevrarea mai usoara a acestuia si il tine sub control fara a incarca parul precum o spuma sau un fixativ pentru par.
Pret: 4,59 lire


Inca un produs Dove. De aceasta data este vorba de un deo roll-on. Dove go fresh cu rodie si lamaie (cred ca e melissa).Pe acesta l-am vazut si in Romania. Il recomand cu caldura. Este un produs asa de bun.....si miroase atat de bine. Momentan este preferatul meu.
pret: 1,5 lire


Nu am putut sa nu profit de oferta 1+ 1/2 din Superdrug.
De mult vanez dupa o oferta la ojele Maybelline Super Stay 7days. Si iata ca a aparut. La o oja cumparata, a doua este la jumate de pret. Imi plac enorm de mult nuantele, abia am reusit sa ma decid pe care sa le aleg. Pensula lata, luciul, se usuca repede.....le recomand! In curand vi le voi prezenta in toata splendoarea lor.
pret: 4,49 lire bucata, 6,73 lire doua bucati

PS: scuzati poza, nu am casa in panta, dar in graba, ca se ducea soarele si lumina buna....e cea mai clara poza :))


Este in premiera faptul ca prezint haine pe blogul meu, dar sunt asa de incantata de ceea ce mi-am luat incat nu m-am putut abtine sa nu va arat.
Intr-o vizita la Primark mi-am cumparat acest pulover cu maneca 3/4. Are o culoare atat de vie, arata asa de bine......si se aseaza de minune.
Pret: 10 lire


Prima pereche de pantaloni de stofa care imi vine ca turnata. Mi-am cumparat pentru ca am nevoie de ei la interviurile la care voi merge in curand. Sa im tineti pumnii. Cel mai mult imi place croiul lor - boot cut - se aseaza foarte bine peste botine. Si cusaturile in relief mi se par foarte dragute, sa nu mai spun de pret....5 lire


In H&M nu am mai intrat de mult, dar imi trebuia un cardigan nici prea gros nici prea subtire. Mi-a placut foarte mult textura si croiala, maneca 3/4 si faptul ca are buzunare si partea din spate mai lunga. Nici nu am mai stat pe ganduri.
Pret; 14 lire


Pentru zilele mai racoroase mi-am cumparat din Primark haina de mai jos. Este atat de calduroasa incat am purtat-o numai o singura data si atunci numai cu un tricou pe dedesupt.
Pret: 20 lire

Va plac achizitiile mele?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig