duminică, 26 octombrie 2014

7din7 #3

Atat de greu mi s-a parut ca a trecut saptamana aceasta. Greu, probabil pentru ca asteptam niste raspunsuri, asteptam sa fiu contactata, iar asteptarea ma face sa fiu agitata. Din punctul acesta de vedere sunt foarte nerabdatoare, nu imi place sa astept !!! Nu imi place de fel sa astept, vreau totul acum si aici, dar.....ce bine ar fi sa fie si posibil asta....

Se pare ca nu reusesc nicicum sa ma tin de cuvant sa postez saptamanal, dar si la doua saptamani e bine, nu?

Cel mai tare ma marcat imaginea de mai jos. Am reusit sa ma inscriu pe site-ul de la Boots in lista de asteptare. Abia astept sa fiu anuntata prin mail sa merg sa imi ridic paleta de la magazin. Inca nu-i cunosc pretul, va tin la curent.


Cea mai hilara si in acelasi timp enervanta intamplare a fost legata de telefonul meu.
O nuca de cocos amplasata pe pervaz a reusit sa cada din senin pe telefonul meu, pus la incarcat pe jos (e prima oara de imi pun telefonul la incarcat pe jos:)


Cafea nu mai beau decat dimineata (vreau sa renunt definitiv la ea, dar mi-e greu). Am trecut la cea decofeinizata in care imi place sa adaug mini Marshmallows. Yummm!!!


Mi-a placut enorm campania Maini cu viata si am sustinut-o si eu cu poza de mai jos.


O alternativa cand ne e lene sa ne facem manichiura :))


Ce poti face intr-o zi ploioasa si racoroasa? Nimic nu se compara cu o portie de paste si o pizza buna alaturi de cei mai importanti oameni din viata ta. 


Marks & Spencer , unul din magazinele mele favorite. O atmosfera atat de placuta, te simti ca acasa....sau mai bine :)


E vremea lui Halloween sau e Craciun???? Sonia nu e dumerita inca :)


Raionul preferat a lui Sonia.


Raionul meu preferat. Am reusit sa rezist tentatiei, dar o masca de fata tot o sa imi iau in curand.
 

Am facut gem de capsuni cu zmeura si mango. Un deliciu. Nici nu mai e :))


Inghetata la orice ora si oricand. De cand a scapat de amigdale.....


La Bucuresti ningea, in Brasov erau 1.5 grade. La Londra....o zi de toamna splendida!!!


In asteptarea Craciunului.:)


Va doresc o saptamana linistita cu vreme frumoasa. 

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig