duminică, 12 octombrie 2014

7din7 #2

Am ajuns la postarea cu numarul 200. Ma gandeam sa postez ceva mai special, dar sunt in pana de idei, astfel am decis ca ar fi timpul pentru o noua postare 7din7 care trebuia sa fie una saptamanala :(

Asadar, va arat ce am mai facut in ultima perioada.

Surpriza de la Sonia, ciocolatele si mini Oreo asezate frumos in forma de inimioara. Normal ca am reusit sa le admir numai.....de papat s-a ocupat ea. Eu, nu sunt pregatita inca :))))


Daca o urmariti pe Iguanitza pe pagina ei de Facebook, stiti ca a pomenit despre Color Tattoo in Permanent Taupe ca si fard pentru conturarea sprancenelor. Am incercat si eu, efectul este super fain si rezistent.


Nu am crezut ca imi va place ceaiul vreodata asa de mult. Acum, odata cu sosirea toamnei, imi place si mai mult. Cele doua variante pe care le consum momentan., ceai verde cu iasomie ( in care adaug lapte de Soia ) si ceai cu cirese si scortisoara in care adaug putin zahar brun. yum,yum, yum....


Mi s-a stricat tableta :( bine ca mai am garantie la ea.....in Romania :))


Marshmallows, imi plac de numa,mai ales cele in varianta mini pe care imi place sa le pun in cafea pe post de zahar :). Imi placeau si in tara, dar aici parca au alt gust ( pe bune, nu e o fitza:)


Am gasit zacusca de vinete copate :) A fost formidabila alaturi de paine Naan.


Ce va inspira privirea de mai jos???


Am un nou aliat, bun la orice, atat pe intrior cat si pe exterior. Ulei de cocos 100% pur, 500 ml pentru 1,5 lire......


Mi-am adus aminte de Sex & the city II si de cat de mult mi-a placut. L-am revazut cu aceeasi placere 


Se vede cat imi e de dor de casa? 


Imi pare rau ca de data asta nu va incant privirea cu poze din minunata Londra, dar in saptamana care tocmai a trecut a plouat foarte mult si nu am prea iesit :(

Va doresc o saptamana reusita si insorita !

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig