duminică, 14 septembrie 2014

Produse consumate


Cred ca au trecut deja doua luni de la ultima postare cu "terminatele".
Mi-am tot propus sa scriu mai des, sa fiu mai activa, dar nu reusesc nicicum. Dar am probleme cu semnalul internetului, iar asta imi taie orice elan din a mai scrie:(

Dar gata cu vaicareala, ca nu despre asta vorbim astazi.
Cand am plecat din tara am decis sa imi iau cu mine strictul necesar de produse, exact acele lucruri pe care le folosesc zi de zi.
Astfel, postarea de astazi inca contine in marea majoritate a ei, produse cu care am plecat din tara:)) Cum Doamne sa le arunc sau sa ma lipsesc de ele? Nu se poate.

Asadar sa trecem la subiect:


La Roche - Posay Lipikar Syndet (cleansing body cream gel ), l-am cumparat pentru pielea sensibila a lui Sonia. L-am folosit pe pielicica ei la fiecare baie si dus si i-a mers bine. In Anglia (cel putin in Londra) apa este mult mai dura decat in Brasov. Astfel am trecut la ceva si mai hidratant pentru ea, iar pe acesta l-am consumat eu. Un produs bun pentru amandoua, insa nu cred ca l-as mai recumpara, simplul motiv ar fi pretul mult prea piperat.
Dove Gus gel . Nu este nici un secret faptul ca acesta este gelul meu de dus preferat. Cel putin asta era in Romania. L-am terminat :(. Sa vedem ce descoperiri facem aici :). Astept sugestii daca va sunt cunoscute branduri care se gasesc in Anglia.


Am obeservat ca sunt o maaaaaare consumatoare de deodorant. Dar ce sa fac, dimineata dus....deodorant, seara dus...deodorant. Si mai nou, Iulian foloseste ce folosesc si eu pentru ca......." sunt mai eficiente ale tale,iubita" :))

Asadar, am adus cu noi din tara Garnier Invisiclear 48h roll on si deodorant. Mitchum roll on - am renuntat de mult la el- lui Iulian inca i place. Ambele marci le-am vazut si in magazinele din Londra.

Vreti sa va obisnuiti cu cremuirea intregului corp dupa fiecare dus? Veniti in Londra:)). Am reusit sa dau gata Crema de corp cu unt de cacao de la Palmer's. Este foarte hidratanta si miroase foarte bine. Ce imi place este si faptul ca, chiar daca este relativ grasa, intra repede in piele fara a lasa in urma un film unsuros.

Petroleum Jelly, cel mai bun produs pentru calcaie crapate folosit de mine vreodata. L-am cautat pe Google, sa vad despre ce este vorba. Am gasit informatii precum ar fi daunator pentru piele, la fel ca si.........vaselina. Doamne, nici nu mai stii ce sa folosesti. Oricum, mi-a salvat calcaiele si miroase divin a ciocolataaaa.....


Ma felicit personal pentru faptul ca am reusit sa imi impun o rutina de ingrijire a tenului. Dimineata nu ies din casa fara a ma trata:) , seara nu ma bag in pat pana ce ritualul nu este incheiat. Si se vede diferenta!! Wop, wop, wop....

Am terminat Serumul antirid de la Elmiplant. Mi-a placut si il recomand. Vreau sa incerc Vichy Eye Contour Idealiser.
Bioderma Sebium Pore Refiner, un produs foarte bun, micsoreaza porii lasand in urma un ten matifiat si subtil parfumat. Miroase a verde:))
La Roche Posay Apa termala. Imi place enorm de mult, am folosit-o zilnic de cand ma aflu in Londra. Simt nevoia sa o aplic din pricina vantului. Si Sonia s-a bucurat de ea. Trebuie sa imi fac curaj sa vad cat costa una aici.
Effaclar Duo, tot de la LRP. Un produs care mi-a salvat tenul de la impuritati. Il iubesc si il recomand din inima. Vreau sa vad daca il gasesc pe cel nou, Duo plus aici. Cu siguranta mi-l voi cumpara.


Am terminat Vitaminele de pe Iherb. Nu m-au dat pe spate, nici nu ma asteptam la nimic de la ele. ...:)), dar suplimentele sunt importante si voi continua sa iau.
Ador pasta aceasta de dinti. Fresh & Minty de la Aquafresh. Acesta este a doilea tub, pe cel gol l-am aruncat. Ideea este ca inca nici o alta pasta de dinti nu a reusit sa imi albeasca dintii ca aceasta. Si nici macar nu este destinata albirii. Am folosit Aquafresh si in tara, dar nu se compara. Tumbs up!!!



Am un chef de machiat de numa. Zilnic ma mazgalesc, ceea ce nu pot sa zic ca am facut vreodata in tara :)) (ma refer sa ma machiez zilnic ).
 Nu prea mult tam-tam, dar baza tot o aplic zilnic. Macar un BB Cream sau un fond de ten, putin corector, pudra si uite asa ajung sa ma machiez usor :)). vi se intampla si voua? Sa ziceti ca nu aplicati decat ceva putin si la final sa aveti meniul complect.
 Astfel am reusit sa termin Concealer-ul de la Oriflame The One, Mascara Avon Schock, Rimmel Scandaleyes Eyeliner si Oriflame Velvet Blaze Cream Eye Shadow in Shimmer Taupe.



Balsamul Desert Essence cu nuca de cocos. Cel mai bun pana ce am descoperit altul :). Mi-a placut enorm de mult, pot sa zic ca pentru mine a fost la fel de eficient prcum cel de la Tresemme. Eu l-am luat de pe Iherb. Puteti vedea comanda mea Iherb aici.
Samponul TRESemme este preferatul meu de moment. A fost singurul sampon pe care l-am luat cu mine din tara. Varianta Platinum Strenght este prima pe care am incercat-o. Mi-am cumparat zilele trecute altul, o varianta care imi place chiar mai mult decat acesta. Va povestesc in curand despre el.



Ati incercat vreunul din aceste produse?

Va doresc o duminica de vis...mai multe nu va spun, prefer sa ma surprind atat pe mine cat si pe voi :))

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig