duminică, 14 septembrie 2014

7 din 7 #1

In prima mea postare - made in England :) - va intrebam ce tip de postari doriti sa vedeti.
In urma raspunsurilor voastre am decis sa incep sa postez o data pe saptamana un fel de InstaLife.
Dar am decis sa il numesc 7din7 pentru ca unele persoane, care considera ca au inventat Instalife-ul sa nu se simta ofensate:)

Asadar, primul meu 7din7 este defapt un rezumat al primei mele luni in Anglia. Si pentru ca am adunat pozele cele mai reprezentative din aceasta luna, cu siguranta va fi cea mai bogata in fotografii din seria de postari care vor urma.
Inca nu am decis ziua in care voi posta 7din7, dar se pare ca va fi duminica sau luni. Ramane de vazut.

Asadar, o retrospectiva a ultimelor 4 saptamani. Vizionare placuta!

Noi ne situam la etaj (nu, nu avem un copac in camera, se oglindeste fain totusi,nu? )


Prima revista cumparata ( mostre incluse L'occitane sampon si balsam )


Great Bell sau cunoscut sub numele de BIG BEN. In realitate este de 100000 de ori mai frumos decat in poze.


Am o pasiune legata de ceasuri, se vede, nu?


Chiar daca nu am avut parte de mare si plaja anul acesta, tot am reusit sa ne "balacim" in nisip. 
Locul de joaca din parcul St. James. 


Omagiu in onoarea printesei Diana (se afla in parcul St. James, pe un pod, aproape de Buckingham Palace)


De pe acelasi pod din parcul St. James, in stanga se vede palatul, in dreapta privelistea de mai jos......


Lady in black :)


Cum sa nu iubesti parcurile lor? Hmm? Cum?


Si nu sunt singura care le iubeste parcurile mari si......curate!!!


Hiper simpatic!!


COSTA, cu siguranta cea mai buna cafea bauta vreodata!


Am redescoperit oja de la OPI - My very first Knockwurst. Cu fiecare aplicare imi place tot mai mult.


Cea mai mare dezamagire, cel mai prost sampon folosit vreodata.


Yummy, dulcuri mega bune :)


 Sonia in somn. Am o pasiune sa o pozez cand doarme. Este prima oara ca imi zambeste in somn. Sweet, nu?


Nu, nu am renuntat la cafea, dar beau mult mai mult ceai decat obisnuiam sa beau in tara.Nu stiu, dar se pare ca m-am molipsit :) Momentan preferatul meu este cel de mai jos.


 Nu pierde nici o ocazie sa imi ofere flori.


Oua fierte decojite, pe bune????


Iubesc sa pot sa pun mana pe ce imi cumpar. Sleek nu este chiar unul din brandurile mele preferate, dar e fain sa vezi ce cumperi


TREBUIE sa ma obisnuiesc sa iau un mic dejun sanatos in fiecare zi.


De la Sonia, awwww.......


Cupcakes, desertul meu preferat! 


Plimbarea de seara, in fiecare seara <3


Fratele meu a trecut prin Londra, ne-am simtit bine impreuna la COSTA, normal :)


Sonia si prietena ei <3


Si inca o prietena. Varsta nu conteaza cand te intelegi, nu?
Am observat ca prefera oamenii de culoare :)


Eu cand ma distrez, ma distrez........


Si eu care nu beam Coca-Cola......hmmm, aici are alt gust. Preferata mea este cea light, decofeinata.


La vita e bella ......in Londra. Pranzul de astazi. A fost grozav!


O saptamana grozava va doresc!!!!

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig