sâmbătă, 2 august 2014

Parerea mea despre......GIORDANI GOLD CC Cream


Astazi voi scrie despre un nou produs proaspat intrat in rutina mea. In postarea despre preferatele lunii Iulie am vorbit si despre noul CC Cream de la Oriflame.

Dar ce este defapt un CC Cream si cu ce se deosebeste de un BB Cream?
  • BB Cream vine de la blemish balm sau beauty balm. In cautarea mea pe internet am gasit urmatoarea informatie: 

Crema BB hidrateaza pielea, acopera imperfectiunile, ofera protectie solara, mascheaza cearcanele, amelioreaza ridurile fine, uniformizeaza nuanta tenului si ii confera stralucire. Cu toate acestea, nu este fond de ten, ci o crema de fata – hidratanta sau antirid- colorata, destinata atât femeilor, cât si barbatilor. Nu este considerat un produs de machiaj, ci unul de ingrijire, insa poate indeplini cu succes si rolul de primer, adica de baza de machiaj, folosit inaintea fondului de ten.
  • CC Cream inseamna color control sau color correcting

Spre deosebire de BB Cream care ascunde discret roseata pielii si uniformizeaza nuanta tenului, CC Cream se apropie mai mult de un fond de ten, decât de o crema hidratanta. Si CC Cream este un produs multifunctional si hidrateaza pielea, ascunde imperfectiunile, ofera protectie solara, minimizeaza porii, matifiaza, dar corecteaza culoarea tenului printr-un procent de pigmenti de fond de ten mult mai mare decât cel al unui BB Cream. In concluzie, CC Cream are putere de acoperire mai mare decât un BB Cream, dar nu este considerat fond de ten pentru ca primeaza efectele de ingrijire si tratament pentru piele si mai putin cele de machiere. In general, un CC Cream promite rezolvarea a 12 probleme ale tenului, indeplinind in acelasi timp rol de primer, pudra, fond de ten, anticearcan, corector, crema hidratanta, protecție solara, crema depigmentanta, iluminator, crema anti aging, matifiant, minimizator al porilor, tratament pentru cuperoza, etc. 

Eu mi-am luat acest CC Cream odata cu ultima mea comanda Oriflame, cea din campania 10. Nuanta aleasa de mine este Natural, deoarece sunt usor bronzata. Pretul acesteia a fost de 34,99 ron la oferta. Si in catalogul 11 care este valabil din 5 August o veti gasi la oferta, la acelasi pret :) 


Intotdeauna am apreciat gama de produse Giordani, mai putin parfumul care nu este pe gustul meu. De cum am vazut CC Creamul in catalog am vrut sa mi-l iau. Sunt intr-o continua cautare a unei baze de machiaj perfecte, care sa nu incarce tenul dar sa-mi dea un aspect de ten sanatos, flawless, glowy......(imi pare rau, dar nu imi vin in romana aceste cuvinte, si chiar daca, nu sunt atat de expresive :)
Nu zic ca am gasit produsul perfect in acest CC Cream, dar este cu siguranta mult mai light decat cel de la Elmiplant. Se simte ca o crema hidratanta pe fata.
Imi place si il recomand!

Iata si cateva cuvinte de pe prospectul produsului:

Produs multifunctional de ingrijire a pielii & machiaj, ce estompeaza, corecteaza si uniformizeaza pielea, oferind instantaneu tenului un aspect perfect si protejandu-l impotriva aparitiei semnelor imbatranirii. Crema CC Giordani Gold are o formula lejera, ce contine FPS 35 si filtre UVA/UVB, pentru protectia pielii impotriva semnelor de imbatranire cauzate de soare.


Recunosc ca mi-ar fi placut sa il gasesc intr-un recipient de sticla cu pompita. Ar fi fost grozav :)
Pare o nuanta inchisa chiar si aplicat pe fata, dar odata intins pe ten se adapteaza nuantei tenului si se contopeste cu acesta.


Asa arata tenul meu curat, spalat si ......gol :)


In imaginea de mai jos, un strat lejer de CC Cream. Se poate aplica chiar si in mai multe straturi. Eu chiar fac asta cateodata cand imi doresc o acoperire mai mare, dar astept cateva minute intre aplicari. Prefer sa il aplic cu degetele, ca sa fac economie de produs, dar la final il asez cu un beauty blender.


Un start de CC Cream fixat cu pudra Bourjois Healthy Balance 


Considerati ca exista o diferenta in imaginea de mai jos intre partea stanga si cea dreapta? Eu zic ca da. Uniformizeaza nuanta tenului, hidarteaza, si micsoreaza porii. Tenul pare mai compact.
Va rog sa scuzati sprancenele, stiu, sunt chiar de speriat :) Nu am fost binecuvantata cu sprancene bogate si frumoase, dar pe mine nu ma deranjeaza.....le umplu si gata :)


Ce parere aveti ? Va place? Folositi BB Cream sau CC Cream? Eu acum imi doresc sa incerc si un DD Cream, care se pare ca ar fi chiar mai eficient decat un CC Cream.

Weekend placut va doresc!



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig