sâmbătă, 30 august 2014

Ingrijirea tenului *seara*


In postarea de ieri v-am promis ca voi scrie o postare separata despre cum imi ingrijesc tenul seara. Dar atat m-am lenevit astazi de s-a facut tarziu si am uitat complet si de fusul orar :) Dar cum promisiunea e promisiune, a trebuit sa ma tin de ea, nu? :)

In momentul de fata tenul meu trece printr-o transformare destul de drastica, incearca sa se adapteze la noul mediu, aer mai bland decat la munte, vant aproape incontinuu si apa, ei bine APA e foarte dura.

Totusi incerc sa tin totul sub control, nimic prea complicat. Incerc sa il ajut cat pot, sa curat temeinic, sa hidratez, sa mai aplic o masca .....
Iata pasii pe care i urmez seara de seara:

1. In primul rand imi demachiez ochii, chiar daca nu ma machiez imi place sa imi curat pleoapele.Este un fix de-al meu :). Pentru aceasta folosesc Apa Micelara de la Garnier. Acasa o foloseam pe intrega fata, aici trag putin de ea sa nu se consume prea repede, trebuie sa o caut ( stiu ca este si aici ), dar inca nu-i stiu pretul.


2. Apoi imi spal fata cu Gelul de la BWC la fel ca si dimineata. Imi place foarte mult acest produs, dar cred ca voi face in curand o mica schimbare. Il voi folosi numai o data pe zi ( am impresia ca imi usuca putin tenul ). In tara nu am avut aceasta problema, cred ca este totusi din pricina apei.



3. O zi da, una ba folosesc Tonerul de la Derma E. Recunsc ca imi place mai mult sa il folosesc dimineata decat seara. Imi da o senzatie de fresh si de curat, seara am nevoie de produse mai blande :)



4. Overnight Peel de la Derma E il folosesc de trei ori pe saptamana. Il aplic direct pe fata curata. In zilele in care nu aplic acest exfoliant, folosesc La Roche-Posay Effaclar Duo.


5. Imi vad de treaba mea in jurul a 10 minute dupa care imi aplic Serumul antirid de la Elmiplant in jurul
ochiilor


6. Ultimul pas este cel mai placut si ma relaxeaza la maxim. Picur in palme 5 picaturi din Vitamin E Overnight Serum-in-Oil de la The Body Shop. Nu il masez in piele ci il tamponez usor cu palmele pana se absoarbe complet. Il ador!!!



Ultimul pas si ce mai important dintre toate, beau o cantitate generoasa de apa si ma bag in pat.

Noapte buna va doresc!


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig