vineri, 1 august 2014

Dear INGE......




Postarea aceasta vreau sa o dedic unei persoane foarte speciale din viata mea: INGE

Nici prin gand nu imi trecea vreodata ca voi scrie o astfel de postare pe blog, mi s-ar fi parut mult prea personala. Dar ii putem multumi lui Dumnezeu ca aseaza in viata noastra persoane importante, persoane speciale alaturi de care sa traim momente deosebite, momente memorabile.

Un astfel de moment special va avea loc pe 9 August. Iubita mea INGE va intra oficial in randul femeilor.
Ma rog lui Dumnezeu sa iti mearga bine, sa fi fericita, sanatoasa si implinita, sa ai parte de dragoste si intelepciune. Ma bucur ca am onoarea sa iti fiu alaturi intr-o zi atat de speciala din viata ta!

Si pentru ca este o ocazie speciala, astfel va fi si  vestimentatia mea, speciala....sau cel putin asa vreau sa cred. Voi merge pe negru-auriu, o combinatie eleganta zic eu:)


Nu sunt experta cand vine vorba de ocazii speciale, dar consider ca o "little black dress" te scoate mereu din incurcatura. O astfel de rochie voi purta. Sincer nu este nimic deosebit la aceasta rochie, si tocmai asta imi place la ea. Eu sunt miniona si grasuna :) si nu ma avantajeaza imbracamintea prea incarcata. Aceasta rochie am cumparat-o intr-un magazin second hand ( da, nu am probleme cu astfel de magazine, dar am si eu limitele mele ), pretul pe eticheta era 16.90ron, la casa am platit 5ron :))


Poseta este de pe kurtmann.ro. Pretul acesteia inclusiv transportul a fost 45 ron. Afacere buna,nu?


Carolina Herrera 212 VIP, parfumul ce il voi purta este special, perfect pentru o ocazie deosebita.


OPI Sky Slope Sweetie-oja aurie sidefata. Cred ca ar fi cazul sa-i dedic o postare, prea mult am laudat-o.


Lantisor din H&M. Mi-a placut extrem de mult. Mi se pare foarte delicat si finut. A costat doar 13 ron.


Acesti pantofi i-am primit de la o alta persoana foarte importanta pentru mine....RUTH. Cred ca nici nu iti mai aduci aminte de ei, nu ? :)) Te pup si te iubesc enorm!!!


Imi place machiajul clasic cel mai mult. Nici un alt machiaj nu mi se pare mai deosebit decat cel al anilor 50. Asa va fi si machiajul meu. Cat eyes si ruj rosu aprins.



Doamne, cate emotii am, de parca ma marit eu. Dar stiu ca va fi bine si mai presus de toate va fi minunat.

Ma coplesesc emotiile, inchei aici ca sa nu incep sa ma aberez:))









SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig