vineri, 4 iulie 2014

Produse consumate


Au trecut doua luni de la ultima postare cu "goliciuni". Din nou mi s-a umplut cosul cu recipiente stoarse de care trebuie sa scap cat mai repede. Nu sunt produse consumate in doua luni, ci produse care mi s-au terminat in aceste doua luni de la ultima postare incoace.

Noua mea pasiune pentru Gelurile de dus Le Petit Marseillais. Am terminat doua, cel cu mac si cel cu vanilie, ambele imi plac la fel de mult. Vreau sa incerc toate aromele disponibile.

Nu imi lipseste din baie Creme Mousse de la Dove. Pentru mine este THE ONE.

Tot la capitolul gel de dus, am terminat si o lotiune de spalat de la Nivea dedicat copiilor. Lui Sonia nu i-a priit deloc.


Samponul cu lapte de migdale dulci si seminte de in Le Petit Marseillais. L-am terminat si nu am reusit sa-i fac un review:(  Pentru ca am pielea scalpului foarte sensibila imi gasesc cu greu un sampon care sa ma multumeasca din toate punctele de vedere. Pot sa zic ca pana la jumatatea recipientului, poate chiar mai mult, mi-a placut enorm de mult. Apoi mi-am dat seama ca imi usuca extrem de tare parul pe lungimea lui. Vreau sa zic ca eu nu am deloc probleme cu lungimea parului, nu se usuca de fel, nu se despica firul absolut deloc nici chiar dupa decolorare sau vopsire. Cu alte cuvinte, nu am nevoie de balsam sau masti pentru par. Mai trist este faptul ca acesta este destinat parului cu varfuri fragile si promite catifelare si regenerare. De catifelat nu catifeleaza deloc, de regenerat - nu ma pot exprima :). Totusi cred ca l-as mai recumpara din cauza mirosului persistent de sambure de caise si pentru senzatia de curat pe care o lasa. Spuma la spalare este abundenta, dar se si clateste destul de usor. Dupa spalare aplic mereu un balsam, pe cel de la Tresemme cand am timp sau pe cel bifazic de la Anian cand ma grabesc si imi las parul sa se usuce la aer. In concluzie, nu il recomand din inima, dar merita incercat, cine stie....eu vreau sa-i dau o sansa si celui cu miere :)


Odata cu caldura mai dam jos din haine. Asadar folosesc cu drag si spor crema depilatoare de la Veet, benzi depilatoare de la Elmiplant pentru my moustache.

Crema bronzanta de la Alverde o am de anul trecut. Nu am terminat-o dar nu imi mai place mirosul ei, mai bine zis nu il mai suport. Mi-am comandat una de pe Iherb, abia astept sa o primesc.


Crema Bubchen a lui Sonia, am folosit-o pe calcaie seara. A fost minunata.
Lotiune de corp de la Garnier cu ulei de mango. Am fost obsedata de aceasta lotiune, dar acum...it's time to move on.
Farmec solutie antiseptica si dezinfectanta. Am mereu asa ceva in casa. O aplic mereu dupa ce imi fac pedichiura. Nu stiu daca chiar ajuta cu ceva , dar este o obisnuinta de-a mea:)
Bubchen ( imi place ascest brand tare mult, pacat ca pielea lui Sonia este asa de mofturoasa :(. Lotiunea de corp am terminat-o tot eu :)
Elmiplant gel anticelulitic pentru drenaj. Nu stiu daca este un produs bun sau nu, nu am fost constanta in aplicare...... spun pas pentru ca nu m-a atras din nici un punct de vedere.
Oriflame protectie solara SPF25 pentru copii. Am folosit-o in zilele mai insorite pe pielicica lui Sonia. Un produs foarte ok, raportat pret - calitate.
Elmiplant Serumul antirid regenerat pentru ochi. Un produs ok, dar nu m-a convins intr-atat incat sa il cumpar din nou.


Oriflame Eclat Weekend. Este a doua sticluta anul acesta. Un parfum floral, fresh, placut, nu foarte strident ca si intensitate.
Farmec, peeling cuticular. L-am mai avut si mi-a placut. Cred ca il voi mai recumpara, deoarece nu vad nici o diferenta notabila intre acesta si Instant cuticle remover de la Sally Hansen. Cel din urma fiind chiar de trei ori mai scump!
Oriflame corector pentru oja. Am avut doua, mi-a placut dar nu il voi mai recumpara.
Kallos ulei cuticule. Si pe acesta l-am mai avut. Il voi mai cumpara pentru ca este un produs super ok pentru mine. Pretul este chiar foarte bun, 19 ron si il pot purta mereu cu mine in geanta.
Ebelin dizolvant fara acetona. Un produs ok, dar la dizolvante nu am nicicum noroc la pompite. Mereu le nimeresc cu ele stricate. Vreau sa il incerc pe cel de la Kallos.
Garnier Mineral Invisiclear Roll-on. Imi place, il voi recumpara pana ma satur de el.


Garnier lotiune micelara. Nu stiu de cand am inceput acest flacon, dar am impresia ca undeva intr-o alta viata :)) Recomand!!

Bausch&Lomb ReNu, solutie pentru ingrijirea lentilelor de contact. O beau ca pe apa :)


Intram in weekend. Yeeees! Va doresc unul de vis, cu timp pentru voi si muuuulta relaxare si odihna!


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig