marți, 8 iulie 2014

Am o slabiciune



Unora le plac ojele, altele sunt innebunite dupa rujuri, altele au colectii de blush-uri, ei bine....mie imi plac rimelurile. Nu am o colectie pentru ca dupa 6 luni de la deschidere il arunc, dar am cateva pe care le folosesc in functie de chef, machiaj....

Personal consider ca un machiaj nu este complet fara mascara aplicat pe gene, cel putin in doua straturi, imi place sa se vada....
Chiar si atunci cand nu am chef de machiaje elaborate, pompoase, sclipicioase, you know what I mean, imi place sa aplic macar mascara si un gloss de buze.

Nu am o marca de mascara preferata dar tind sa cred ca imi plac mult cele de la Rimmel London si L'oreal.

Culoarea preferata a fost, este si cred ca va fi negru. Am avut si rimel-uri maro si albastru inchis dar nu m-au incantat intr-atat incat sa recumpar vreunul.

Parerea mea este ca un rimmel isi arata adevarata valoare in momentul in care nu mai este lichid (nu te mai manjesti la aplicare) ci arata mai degraba cremos pe perie. De asemenea sunt perfect de acord ca un rimmel ar trebui aruncat dupa 6 luni de la prima deschidere. Nu e de joaca cu ochii, NU sunt de acord cu tips & tricks care spun ca se poate "subtia" un rimmel cu picaturi pentru ochi. Un rimel nu se usuca in aceste 6 luni de valabilitate decat daca se lasa deschis sau se introduce prea mult aer in tub.

In imaginile de mai jos vreau sa va arat rimelurile pe care le detin in momentul de fata, inclusiv parerile mele despre fiecare in parte.




AVON Supershock. Un rimel tare bun, il recumpar de cand a aparut. Nu pot sa zic ca e preferatul meu, dar nici nu ma pot lipsi de el. Cu toate ca periuta sa este relativ mare, reusesc sa imi separ de fiecare data genele, una cate una. Ofera volum ok, dar nu il consider blackest black mascara cum este denumit. Un alt minus pe care il aloc acestui rimel este mirosul care duce a cauciuc incins.


 L'oreal Volumissime. A fost multa vreme ACEL rimel. Potrivit pentru un machiaj de zi, ofera volum indeajuns incat sa il clasific inca in top.


Rimmel London Scandaleyes Rockin' Curves. L-am cumparat de cum a aparut. Nu cred ca mi-a scapat vreun rimel din marca Rimmel London. Cel mai mult mi-a placut cel mov Sexy Curves. Scandaleyes l-am iubit de cum l-am descoperit si inca il iubesc la fel de mult. In momentul de fata este chiar preferatul meu. Imi place ambalajul, nuanta de negru intens, periuta care ofera curbare si volum.....tot! 


Maybelline The Colossal Go Extreme Volume. Alt rimel care imi place enorm. Imi place tare mult ca separa foarte bine genele. Este perfect si il aleg la un machiaj minimalist de zi. Unul din putinele rimeluri cu care nu am probleme de manjeli si arata ataaaaat de natural pe gene...


Am si dezamagiri la capitolul rimeluri. Cea mai recenta dezamagire este Max Factor Excess Volume, cel cu doua capete. Habar nu am de ce l-am cumparat, a mai fost si scump pe deasupra. In primul rand ma enerveaza faptul ca este atat de incomod de folosit, se demachiaza extrem de greu. Nu imi plac rimelurile waterproof, iar acesta pare a fi si el unul , cu toate ca nu este precizat acest fapt pe ambalaj.


Si ca sa inchei intr-o nota mai placuta, un "mic" wishlist de rimeluri pe care as dori sa mi le cumpar in viitor. Ordinea este aleatorie, in functie de cum mi-au venit in minte.

 Maybelline Volume Express - The Falsies Big eyes



Givenchy Phenomen'Eyes. Nu stiu daca as putea sa ma obisnuiesc cu o astfel de periuta, dar ma macina curiozitatea.


Lancome Hypnose Doll Eyes. Am o prietena care e innebunita efectiv dupa acest rimel. Eu? sunt numai curioasa. Chiar mi-ar place sa am ocazia sa il incerc


Max Factor False Lash Effect Mascara. Am tot ezitat sa il cumpar, nu stiu de ce....dar chiar mi-l doresc. Este un rimel mult prea laudat. Sper numai sa nu iau clapa cum am patit-o cu Excess Volume


Care este ALESUL vostru? Rimelul vostru de suflet? Doriti sa incercati vreunul anume? Visati la o mascara High End?

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig