marți, 17 iunie 2014

Oje si manichiura de vara


Daca in aprilie va aratam preferatele mele pe timp de primavara, a sosit momentul sa va arat preferatele mele pe timp de vara. Cum spuneam si in postarea din aprilie, pana nu de mult eram genul de nude sau all black. Dar omul se schimba, se adapteaza, etc....

Asa si colectia mea de oje. Vineri seara am decis sa imi schimb oja de pe unghii. In weekend imi place sa folosesc nuante mai stridente, care sa ma bine dispuna. La servici nu imi place sa atrag atentia. Am folosit odata o nuanta mai stridenta si mi-am auzit-o toata ziua....:))

Asadar, mai intai preferatele mele pe timp de vara, apoi manichiura mea de weekend. Vizionare placuta!


Pentru unele am swatch-uri, pentru altele inca nu, dar vara inca nu a trecut, asa ca vor urma.

In imaginea de mai jos, de la stanga la dreapta : Neon&on&on, That's shore bright, Bottoms up, Surfin' for boys
Pentru toate nuantele puteti admira swatch-uri aici. La That's shore bright am facut un review separat  aici.


Pedichiura mea beneficiaza in general de o nuanta mai inchisa. Pentru aceasta perioada aleg cel mai des OPI Every month is Oktoberfest. Imi place extrem de mult aceasta nuanta.
O alta nuanta de la OPI pe care o indragesc este Ski Slope Sweetie. Aur alb lichid cu sidef auriu! Nu stiu cum as putea descrie naunta ei mai bine:), dar se asorteaza perfect vara cu o piele bronzata.Urmeaza swatch.


Dragele mele ESSIE : Really Red si Wife Goes On ( swatch aici )



Iar la final, manichiura mea de weekend, nimic prea fancy, doar nuanta ceva mai stridenta :))
Depinde de intensitatea luminii, nuanta este mai aprinsa sau mai pala. Vreau sa zic ca in realitate este mult, mult mai neon.






Schimbati nuantele ojelor odata cu schimbarea anotimpurilor? Care sunt preferatele voastre vara? Vreau recomandari penru ca imi mai trebuie oje colorate:))
Va pup!
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig