miercuri, 4 iunie 2014

Cu si despre Mostre Gratuite - Concurs incheiat


Nu stiu cum sunteti voi dar eu ma declar mare fan al mostrelor gratuite. Inainte de a cumpara un produs, mai ales daca are si un pret usor ridicat, imi place sa il incerc in prealabil. Pentru aceasta au fost create mostrele gratuite! Din pacate la noi in tara inca nu se obisnuieste ( asa cum ar trebui ) sa se ofere mostre gratuite la cumparaturi. Consider ca, mai ales in magazinele gen Drugstore acestea ar trebui sa fie daruite oricarui cumparator, indiferent de varsta, sex sau valoare a cumparaturilor.
Sa nu mai vorbim de parfumerii sau de produsele dermocosmetice care se gasesc in farmacii care au un pret usor piperat. Cauti o mostra, daca ai norocul sa gasesti vreuna sunt manjite de sus pana jos, asta in cazul in care mai apar pe raft......

A fost campania aceea de la Vichy in care primeai un kit cadou ( in valoare de 50 ron, pe bune? 50 ron??????). Am fost in centru orasului in una din farmaciile aferente campaniei si am intrebat de kit. Doamna de acolo s-a uitat la mine ca la alta aia de parca i-as fi vorbit de fantasme. A zis ca nu a auzit despre asa ceva. Ok, am plecat, iar in drum spre casa am facut un salt in alta farmacie aferenta. Am intrebat de kit....au ramas surprinse de genul "cum puii mei stie asta de asa ceva". Am fost rugata sa astept putin pentru ca aceste kit-uri sunt depozitate in magazia din spate deoarece spatiul din farmacie este redus si nu au loc unde sa le expuna.......pe bune????? 
M-am resemnat, pentru ca traim in Romania, dar pana unde??? De ce mostrele gratuite nu sunt expuse la vedere? De ce trebuie sa faci plecaciuni sa primesti un plic amarat de 1-5ml de produs ca sa vezi daca ti se potriveste acel produs sau nu? Daca faci vreo alergie de la vreun ingredient? De ce trebuie sa cumpar un produs ca apoi sa il fac cadou sau in cel mai rau caz sa il arunc pentru ca nu mi se potriveste ?????? 

Apreciez totusi faptul ca, anumite reviste destinate femeilor mai au introduse pliculete cu mostre de la diferite branduri, dar prea putin. De ce sa ma simt nevoita sa cumpar o revista doar fiindca imi doresc sa incerc mostra unui produs? Daca ma intrebati, da, am facut si asa ceva, de dragul produselor Mario Badescu. Dar si asa, am cumparat revistele pentru mostre pentru ca primisem niste mostre cadou si deja stiam cum sunt produsele.

De ce in strainatate se poate si la noi nu????? De ce la noi in tara, ca sa poti primi o mostra trebuie sa cumperi un produs??? De ce nu pot intra intr-o parfumerie sa cer pur si simplu o mostra la un parfum???? sau in farmacie o mostra de crema s.a.m.d ???

Un exemplu concret:

Am o prietena tare buna, care stie cat de mult imi plac cosmeticele. Mi-a trimis (din Germania) mostre la mai multe produse. Apropo B, daca citesti asta,......merci mult :))

Iata in imaginea de mai jos ce inseamna in Germania mostre ( a se intelege gratuitati :) la produse:

Concealer Clinique + pensula pentru aplicare


*Not For Individual Sale


Guerlain - La petite robe noir body milk 30 ml



*Not For Individual Sale



Ce parere aveti despre mostre? Va plac? Le gasiti utile?????

Daca da, va ofer sansa sa primiti mostrele de mai jos:)) Asta asa, ca sa dovedesc ca nu sunt chiar neagra de suparare, dar....nu imi convine, vreau mai mult pentru ca meritam mai mult!!!!!
( am strecurat si doua-trei masti de fata, preferatele mele :)


Ce imi doresc de la voi????
  • sa va alaturati prin GFC
  • Like la Facebook + share 
  • comentariu aici cu mostra care v-a convins si cea care v-a dezamagit
Later edit: va puteti inscrie pana pe 07. iunie

V-am pupat!






SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig