marți, 20 mai 2014

RIMMEL LONDON - Scandaleyes Waterproof Gel Eyeliner



Ca mare fan al produselor RIMMEL LONDON, nu puteam sa nu incerc si Scandaleyes Waterproof Gel Eyeliner.


Rasfoind oferta de la DM ( magazinul meu de cosmetice preferat ), cea din 17.04-06.05, am vazut produsul la reducere si nu am ezitat. A doua zi am fost glont in DM:)

Nu sunt un utilizator infocat de eyeliner in general. La machiajul de zi mi se pare mult prea groi, insa atunci cand il folosesc, imi place ca aspectul sa fie unul uniform si intens. De folosesc un simplu creion de ochi, imi place ca aspectul aplicarii sa fie fara cusur ( deh, in limita in care ma pricep si eu), il aplic cat mai aproape de baza genelor. Cand aplic un eyeliner insa, imi place sa aplic si pe asa numita "tighline" (baza genelor superioare). De aceea si nevoia unui produs rezistent la apa.

in lumina naturala


cu blitz


Scandaleyes este un eyeliner intens, dens, usor pudrat. Se usuca repede, de aceea trebuie manuit cu  grija, dar odata aplicat nu il mai misti din loc. Si pentru ca este cu adevarat waterproof, imi place si-l iubesc. Nu ma mai manjesc pana in barba cu tus scurs, nu mi se aplica si pe pleoapa inferioara ( nu imi place deloc machiajul pe linia apei, mi se pare ca micsoreaza foarte tare ochii si accentueaza cearcanele ) Si ca sa il testez, l-am lasat peste noapte ( stiiiiiu, nu se face ) dar, am vrut sa vad daca ma trezesc urs Panda sau ba. Banuiesc ca stiti rezultatul....

Produsul vine intr-o cutita de plastic transparenta cu un capac negru inscriptionat cu sigla Rimmel London. De asemenea primiti si o pensula care si face treaba foarte bine. Am insa grija ca dupa fiecare utilizare sa o spal bine.


Continutul este de 2,4g, valabilitatea dupa deschidere 24luni. Atentie insa, dupa fiecare folosinta, inchideti capacul bine pentru a evita uscarea produsului.


Pret: 20 ron in DM la oferta, pret intreg 30 ron

Ce ziceti? Va atrage? Care este Eyeliner-ul vostru preferat?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig