miercuri, 28 mai 2014

Prima mea oja ESSIE



De cand am descoperit ojele ESSIE, am zis ca trebuie sa le incerc si eu neaparat. Si odata cu ultima comanda de oje la Beauty in the bottle am adaugat si prima mea oja Essie in comanda. Da, este prima mea oja ESSIE de care mi-s tare mandra. Se numeste Wife goes on, face parte din colectia Starting Over Collection si.........este rosie, normal:) Iubesc ojele rosii, mai ales cele de un rosu aprins.

Nu mai am nimic de adaugat, decat ca este cea mai buna oja (calitativ) pe care o detin iar pretul de 36 ron si-l merita din plin.


lumina naturala



cu blitz






Vreau sa mai spun ca peste oja am aplicat si top coat-ul meu preferat de la Orly - Polishield. Dar si fara top-coat are un finish foarte lucios.

Nu-i asa ca e minunata? Sa nu mai spun de rezistenta si de faptul ca o port deja a doua oara consecutiv pe unghii. Mai ramane ceva de zis?????

Da, zic ca am o lista lunga de nuante si inca nu stiu care va fi urmatoarea:)

Detineti oje Essie? Ce nuante aveti, pe care mi le recomandati?
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig