sâmbătă, 31 mai 2014

Preferatele lunii Mai


Cred ca e pentru prima oara cand prezint preferatele lunii si nu mi-a fost deloc greu sa aleg produsele. Cand m-am gandit la aceasa postare eram deja sigura de produsele pe care le voi alege. Nu am avut nici un dubiu.

De maine oficial e vara, este 1 Iunie, promit sa ma simt ca un copil, sa imi fac de cap, sa ma simt bine, alintata, o printesa,  sa uit de griji,......trebuie sa adoptam cateodata si atitudinea asta, nu? Macar odata in an:))

Ahhh, si voi face un tort maaaaare cu capsuni, ca sa ne simtim si mai alintati:)). Va fi o nebunie de distractie maine la prepararea tortului, Sonia va fi cea mai incantata......

Dar sa revin la subiectul postarii, nu???


Untul de corp cu shea de la The Body Shop, de departe produsul preferat de dupa dus. Chiar si Sonia il place, se poate vedea, nu???


In luna mai am decoperit o marca noua de produse LE PETIT MARSEILLAIS . Nu am incercat decat un sampon si doua geluri de dus. Peferatul meu este cel cu mac, miroase divin. Si samponul imi place mult pentru ca nu imi incurca parul si nici nu cere folosirea unui balsam dupa, cel putin nu neaparat. Eu il am pe cel cu laptede migdale dulci si seminte de in. Un produs super pentru numai 11 ron.


De mult sunt produsele mele preferate cand vine vorba de manichiura. ORLY aleg intotdeauna cand vine vorba de baza si top-coat. Doar Primetime este o noutate in rutina mea. Le recomand cu mare drag. Daca doriti pareri despre ele....


In luna care abia a trecut am descoperit ojele ESSIE. Bine, stiam de ele de mult, imi doream mereu sa am macar una. In Mai le-a venit vremea.....si imi place de numa. In imagine este Wife goes on. O puteti vedea in actiune aiciIntre timp am mai achizitionat una :)) Urmeaza sa vi-o arat in curand.


Am redescoperit mascara Rimmel London - Scandaleyes Rockin' Curves. Mie nu imi plac rimelurile noi, mereu cand imi cumpar unul nou il alternez cu altul. De cand a "invechit" putin, consistenta lui este perfecta acum. Profit de el din plin. Il recomand cu caldura. Daca nu ma insel il gasiti in magazinele Carrefour la prietenosul pret de numai 15 ron.


Am incercat si eu pudra ORIFLAME-The One. Mi se pare ca se potriveste perfect nuantei tenului meu, o folosesc cu succes pe zona "T".


Am mici probleme cu pielea, este vorba in special de scalp, zona tamplelor, dupa urechi, pe picioare in zona tibiei, etc......e o poveste mai lunga si veche, la stres imi apar pete care ma mananca foarte tare.....ok, laptele de corp de la LA ROCHE-POSAY m-a ajutat cel mai bine pana acum, chiar si mai bine decat cele prescrise medical. Initial i-am cumparat-o lui Sonia, dar o folosim in tandem:). Si nu, nu o folosesc pe scalp ci doar local unde am nevoie:)


Imi plac extrem de mult toate produsele pe care le-am folosit pana acum de la LRP. Le recomand cu caldura. Si daca tot vorbim despre caldura, Apa termala de la LA ROCHE-POSAY este ajutorul perfect pentru a te improspata in zilele toride.


Pe langa produsele preferate din luna care tocmai a trecut, vreau sa vavorbesc si despre o dezamagire foarte mare. Iubesc produsele de la ELMIPLANT dar, la fel ca si demachiantul de ochi, lotiunea tonica nu imi prieste deloc. Imi arde efectiv fata de la ea. Si cand decisem ca ar fi timpul sa includ in rutina si o lotiune tonica.......am ramas foarte dezamagita. A mai patit careva dintre voi asta cu produsele Elmiplant?


Va doresc un Iunie de vis, distrati-va maine cat de tare puteti, lasati copilul din voi sa-si faca de cap....cred ca fiecare din noi o meritam....
                                                   V-am pupat!


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig