duminică, 4 mai 2014

Parerea mea despre.....LA ROCHE-POSAY Effaclar Duo



Pasiunea mea pentru produsele La Roche-Posay ia amploare pe zi ce trece.
De cand ma stiu nu am avut probleme grave ale tenului precum cosuri, acnee, pete, ten gras, etc.....Cea mai "critica" perioada cred ca a fost in adolescenta, stiti voi....:))
Mi-am cumparat Effaclar Duo dintr-un impuls. Citisem destul de multe pareri despre el, iar cand m-am dus in farmacie sa imi ridic kit-ul oferit cadou mi-am cumparat si tratamentul. Intr-adevar, am observat ca primavara si toamna, tenul meu are nevoie de mai multa atentie, este tern, lipsit de luminozitate, porii sunt mai deschisi, iar punctele negre isi fac si ele aparitia.


In martie am folosit peelingul chimic Glyco-A 12% de la Isis Pharma, care in afara faptului ca mi-a uscat foarte tare tenul, nu m-a ajutat cu nimic ( vreau sa precizez ca am tenul normal spre mixt, am aplicat Glyco numai seara pe tenul curat dupa care la o distanta de ca.10 minute il hidratam cu Crema Nutri-Gold de la L'oreal, de multe ori mai aplicam si ser-ul de la The Body Shop.)
Asa ca am renuntat la el si am inceput tratamentul cu Effaclar Duo. Diferentele intre aceste doua produse sunt clare: Glyco-A 12% este un peeling chimic, pe cand Effaclar Duo un tratament anti-imperfectiuni.
Se spune ca ar fi un tratament corector si purifiant, care elimina imperfectiunile severe, curata porii in profunzime prin eliminarea celulelor moarte care-i obstructuioneaza.


De asemenea Effaclar Duo are tendinta de a usca tenul daca este aplicat pe toata fata. Pana si farmacista mi-a recomandat sa nu il aplic pe zonele cu piele sensibila sau uscata.
Dar, pentru ca in prospect scrie : "aplicati dimineata si/sau seara pe intreaga fata" - eu asa am procedat.
Este adevarat ca, zone precum pometii si pielea in jurul gurii aveau tendinte de uscaciune, dar nimic alarmant. Am dres totul cu apa termala, tot de la La Roche-Posay:))
Seara, nu am mai aplicat nimic pe ten, decat un puf de apa termala, un serum sau o crema de ochi si balsamul de buze.
Dimineata, am lasat sa intre bine in piele (ca. 5 minute ) si am aplicat protectia solara, serul antirid pentru ochi.

Pot sa spun ca tenul meu este mai curat, porii sunt micsorati vizibil si mai mult decat atat nici nu imi doresc. Am de gand sa il mai aplic cateva zile doar seara si apoi sa reduc aplicarile la una sau doua pe saptamana. Apoi sa il folosesc doar la nevoie, eventual in perioada aceea a lunii, cand toate sunt anapoda.



Crema in sine este un gel-crema, mai degraba o lotiune usoara, matifianta si hidratanta, proaspata si fara efect gras. Are un miros usor, care dispare foarte repede. Intra foarte repede in piele si este o baza de machiaj excelenta ( asta pana sa introduc in rutina protectia solara:)
Este un produs bun, nu stiu daca are efect si pe un ten cu problememai mari decat ale mele sau chiar majore, dar merita incercat.

Lista de ingrediente:



Nu am facut poze inante si dupa pentru ca, dupa cum am metionat mai sus, nu am probleme mari cu tenul incat sa se vada o diferenta majora. Diferenta o vad si o simt eu, tenul meu este mai luminos, mai unform si mai curat, porii mai restransi si mai putini:))

  NU CONTINE PARABENI

PS: In farmacie am aflat de asemenea ca exista si noua formula imbunatatita, Effaclar Duo +.
                                                   

Ati incercat acest tratament? Va plac produsele La Roche-Posay. Eu pot sa spun ca mai nou sunt fascinata de produsele farmaceutice frantuzesti, in special de acest brand. Intentionez sa mai incerc una-alta.....:))

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig