duminică, 18 mai 2014

Noutati si prima impresie

Atat am mai trebaluit prin casa de mi s-au umflat picioarele si mainile si .....am zis gata, merit si eu o pauza scurta.

Si ce poate fi mai relaxant pe vremea asta mohorata decat o cana de cafea fierbinte, ceva dulce si putina bloggereala:))

vreau sa va arat astazi ultimele mele achizitii de care sunt super incantata.

1. Le Petit Marseillais. Cred ca sunteti deja la curent cu produsele acestui brand, produse care apartin de Johnson & Johnson. Sunt mare fan al produselor frantuzesti.....in general :)))) dar a celor cosmetice sau dermocosmetice in special. Mai intai mi-am cumparat gelul de dus cu lapte de vanilie. Miroase divin. Imi place mirosul vaniliei foarte mult. Dupa ce l-am incecat am decis sa imi mai cumpar si alte variante. Am ales sa il incerc pe cel cu lapte de bumbac si mac. Daca cunoasteti mirosul parfumului Flower by Kenzo, atunci stiti despre ce vorbesc, acest gel de dus miroase identic. Si da, imi place.

Pret: 13,99ron/bucata in DM


2. Tot din aceeasi gama mi-am cumparat si un sampon. Eu l-am ales pe cel cu lapte de migdale dulci si seminte de in. Laptele de migdale este cunoscut pentru proprietatile sale de hidratare si calmare. Astazi il voi incerca si daca doriti, revin cu o impresie.

Pret: 11,36 in Carrefour



3.Oriflame Feet up advanced rescue treatment foot mask . Ce denumire lunga....:)) dar este cea mai buna masca - tratament pentru picioare incercata de mine pana acum. O recomand cu caldura.

Pret: 15 ron la oferta, 28 ron pret intreg.


4. The Body Shop. Un brand tare drag mie. L-am descoperit in 2003 in Italia. De atunci le ador produsele. Pacat ca nu exista un magazin si in Brasov sau prin apropiere. Am visat la un unt de corp si am reusit sa am unul. Multumesc Iulia :) Il am pe cel cu unt de shea. Imi place enorm si vreau sa mai incerc si alte variante. 

Pret: 63 ron in magazine si online


5. Palmer's Cocoa Butter Formula with vitamin E. Nu se vede ca am o perioada cremoasa, nu???? De mult am vrut sa incerc o crema de corp de la Palmer's, dar pretul usor ridicat m-a facut mereu sa ma razgandesc. Le-am gasit insa in DM (unul din magazinele tip drugstore preferate) erau la oferta. 
Zica-se ca ar ajuta la estomparea vergeturilor din timpul sarcinii si de dupa nastere. Nu prea cred astfel de afirmatii, recunosc insa ca sunt curioasa in aceasta privinta. Imi pace mult cum se aplica, este foarte hranitoare si mirosul persista indelungat pe piele. 
Iulian, sotul meu, a aplicat-o pe maini unde-i crapa pielea pana la sange. Si-a revenit foarte bine cu ea. Nota 10+ din partea lui. Va trebui sa-i cumpar varianta pentru maini, ca altfel...raman fara. Deja a mutat-o pe raftul lui :(((

Pret: 27,99 la reducere in DM


6. Ebelin beauty blender. Desi detin buretelul de la Real Techniques, nu m-am putut abtine sa nu il cumpar si pe acesta, cand l-am vazut in DM. Recunosc ca nu l-am incercat inca. La prima vedere, calitatea buretelui mi se pare chiar mai buna decat a celui de la RT. Porii acestuia sunt mai densi, mai micuti si nu par sa absoarba asa de mult fond de ten precum cel de la RT. Ramane de vazut. De asemenea, daca doriti o comparatie intre acesti doi buretei, imi puteti lasa un comentariu.

Pret: 16,99 in DM


7. Oriflame The ONE Illuskin Concealer & Illuskin Powder. Ca si vechi reprezentat Oriflame, nu puteam sa nu incerc cu manutele mele noile produse The ONE. Recunosc ca nu am stiut de campania de testare, am aflat la cateva zile dupa inchidere. Asadar nu am primit produsele spre testare ci mi le-am cumparat din banutii mei. Cu mana pe inima insa, pot sa spun ca m-au suprins in cel mai placut mod. Isi merita banii din plin, chiar si la pret intreg. Cu urmatoarea comanda voi incerca si fondul de ten, ca tare mi-s curioasa:))

Pret: Corector - 9.99ron, pret intreg 17,90
        Pudra - 32,99ron, pret intreg 49,90



Asadar, daca doriti detalii legate de vreun produs, va rog a nu ezitati.

Va doresc o seara de vis si ne auzim in curand!
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig