duminică, 2 martie 2014

Primavara incepe cu......ziua mea!!!!


Daaaaaa, oficial am imbatranit cu inca un an.  Prea multe nu am sa va povestesc, am avut o zi plina, sarbatorita in familie.....am savurat fiecare moment. 
Mai jos va las cu cateva imagini, facute pe parcursul zilei.

Trezirea mi-au dat-o ai mei doi scumpi, Iulian si Sonia. Am primit un buchet imens din lalele si trandafiri si.....un buget consistent pentru cumparaturi dupa gust.
Au urmat tavaleli si gadileli masive de durata si o cafea si cacao calda ( in functie de varsta ).


Am luat micul dejun foarte intarziat


Un buchet virtual de lalele mov de la matusa mea


O mica atentie din partea tatalui socru. Un buchetel minunat din gherbere si trandafiri.


Am incheiat ziua cu o plimbare scurta in Sephora si DM. 
In DM mi-au facut cu ochiul Mascara MAX FACTOR Excess Volume si aveam nevoie de un creion de ochi negru waterproof. L-am ales pe cel de la Rimmel Scandeleyes. Se aseamana foarte mult cu cel de la Avon Supershock. Mascara m-a costat 45ron, iar creionul a fost 20ron.
De asemenea mi-am luat si o penseta, aveam nevoie de una buna. Ebelin, m-a costat numai 8 ron.

In Sephora am fost de nenumarate ori in cautarea lui Naked de la Urban Decay. Niciodata nu am vazut-o in raft. Astazi mi-am luat inima in dinti si am intrebat de ea. Se pare ca va aparea de 8 martie. Mi-au cerut numarul de telefon sa ma sune, sunt taaaaaaaaaaare curioasa.
Ca sa nu plec cu mana goala, cum am facut-o pana acum, mi-am cumparat in sfarsit Too Faced Shadow Insurance. M-a costat 76 ron. Sunt foarte incantata de acest produs. Abia astept ziulica de maine sa il pun la treaba.
Am primit doua mostre de parfum de la Dior. Este vorba de apa de parfum Miss Dior cu iasomie egipteana si patchouli indonezian si Miss Dior blooming bouquet cu trandafir de damasc si white musk. Cea de-a doua imi place foarte mult, dar fiind apa de toaleta nu este atat de persistenta pe cat mi-ar place.


Va urma o saptamana plina de cadouri "auto-facute" :))
Astept comanda de la makeupshopBeauty in the bottleAoro si 1001cosmetice.

Abia le astept.  Cred ca ma voi incumeta sa imi dau si prima mea comanda pe Iherb.

Mai sunt 10 minute din ziua mea. Le savurez, cum altfel decat....facandu-mi unghiile cu oja :))

Sa fiti iubite, ca meritati!!!!!
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig