duminică, 23 martie 2014

Prima impresie conteaza....intotdeauna !


Cred ca primavara si-a intrat in sfarsit pe deplin in drepturi. Imi doresc enorm de mult sa ramana asa. Imaginea de mai sus este privelistea din fata geamului meu. Imi place, ma incanta, imi da o stare de bine. 
Astazi vreau sa va vorbesc despre un brand foarte drag mie si in special despre lansarea unui nou produs - inovator!!!
The Body Shop este un brand cunoscut in toata lumea, are produse faine la preturi acceptabile. In anii in care am trait in afara tarii am profitat din plin de accesibilitatea acestui brand. Nu pot sa spun despre vreun produs ca nu mi-a placut. Am folosit atat produse de ingrijire cat si de machiaj.
Acum insa, imi pare rau ca nu mai pot profita de aceste bunatati, in Brasov nu exista inca un magazin The Body Shop.

De curand au lasant VITAMIN E Overnight Serum-in-oil, care a ajuns si in magazinele din Romania. L-am gasit pe site-ul lor oficial si in ciuda pretului piperat, l-am comandat.


Dar ce este acest produs?
Noul serum cu textura de ulei pentru ten, o inovatie cosmetica ce regenereza si hidrateaza pielea in profunzime peste noapte.
Contine cea mai mare concentratie de ulei din germeni de grau, contine 7 uleiuri organice diferite si este potrivit pentru toate tipurile de ten.
Nu incarca tenul si nu il predispune la acnee.


Ce promite? Dupa 8h de somn, tenul se simte:
reincarcat de energie
- regenerat
- catifelat
- mai proaspat
- mai odihnit
- mai luminos


Cum se foloseste?
Dupa curatarea tenului, se aplica cateva picaturi in mana, se incalzesc usor prin frecarea palmelor si se aplica uniform pe tot tenul prin miscari de tamponare delicata. Se maseaza in piele prin miscari circulare usoare.
Poate fi incorporata si in crema de fata sau va puteti aplica crema de fata imediat dupa serum.


Parerea mea:
Am ramas placut surprinsa de acest produs. Nu pot sa ma exprim inca in totalitate asupra efectelor benefice, insa ca o prima impresie, care conteaza, pot sa spun ca il iubesc.
Imi sunt indeajuns 4 picaturi pentru intraga fata. Ambalajul e din sticla, imi place muuuuult acest fapt si este prevazut cu o pipeta dozatoare. Miroase foarte placut, ma duce cu gandul la uleiul de bebe.



Eu il aplic exact cum scrie in prospect, aseara insa am mai aplicat si crema de noapte peste el. Cea de-a doua varianta mi se potriveste mai bine in momentul de fata, pentru ca folosesc peeling-ul Isis Glyco care imi usuca fruntea si obrajii foarte tare.
In concluzie, este un produs super hidratant, imi place si il recomand.

Il puteti gasi aici sau in magazinele reprezentante. 
Pret (site): 79ron
Gramaj: 28ml

I-am facut si o poza langa o oja OPI ca sa va faceti o idee despre marimea sticlutei.




 Va doresc o primavara de vis, sa fiti sanatoase si iubite si frumoase ca florile din imaginile de mai jos. 



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig