duminică, 9 martie 2014

Preferatele lunii Februarie


Ufff, parca asa de intarziata nu am fost niciodata cu postarea despre preferate. Dar mai bine mai tarziu decat deloc nu?

Nu am avut multe preferate, dar cele pe care vreau sa vi le arat.....am abuzat de ele.

De curand am descoperit produsele de la ELMIPLANT. Stiam de ele, dar parca aveam o retinere in a le incerca. Astazi pot sa declar ca sunt fan ELMIPLANT.
Folosesc in fiecare seara Gel - Crema de curatare. Este foarte delicat, curata bine si lasa tenul hidratat.
Crema hidratanta anti-imperfectiuni am folosit-o in fiecare zi, insa acum am luat o pauza de la ea deoarece de la inceputul lunii martie am trecut pe tratament cu Glyco-A 12% si am impresia ca nu merg bine impreuna. Acum simt nevoia de muuuuulta, foarte multa hidratare.
Despre crema Bioderma Pore Refiner, numai cuvinte de lauda. Lisa Eldrige m-a convins sa mi-l achizitionez. Se gaseste in farmacii. Apropo, daca va aflati in Bucuresti probabil stiti, farmacia Tei este cea mai ieftina Farmacie. Noroc ca am cine sa imi faca cumparaturi acolo:)


In ceea ce priveste machiajul, am observat ca cel mai des am folosit produsele de mai jos:
1. ELMIPLANT CC Cream in nuanta deschis
2. AVON Supeshock Mascara
3.ORIFLAME Trusa sprancene
4. SEVENTEEN Mono - 248 evening plum
5.CLINIQUE Airbrush Concealer


Va spuneam ca am descoperit un gel de dus mai hidratant decat cel de la Dove, va amintiti? 
Ei bine, este vorba de NIVEA Cream Care, da, l-am descoperit recent si am ramas uimita de puterea de hidratare pe care il are. Recunosc ca imi place mai mult mirosul acestui gel de dus decat a celor Dove care abia au aparut pe piata, gen cel cu fistic. Acesta are acel miros specific Nivea, cele de la Dove mi se par prea dulci, mult prea dulci si ma ia cu lesin sub dus. Nu eram fan gel dus Nivea, am mai spus-o, dar acesta are consitenta unei creme. Apoi, cireasa de pe tort este In Shower body milk, pe care pana nu de mult vroiam sa il arunc ca nu-i vedeam efectul. Ei bine, in momentul de fata, cele doua formeaza un duo perfect. Inainte, cand foloseam un dus gel de la Nivea, aveam niste mancarimi groaznice si simteam ca nu imi clatesc pielea indeajuns. Cu aceasta crema de dus este cu totul altceva. Pielea mea este din ce in ce mai hidratata.


Pana nu de mult foloseam dizolvantul pentru lacul de unghii de la Cien. Imi usca unghiile groaznic si cuticulele mele aratau ca dupa razboi. Am renuntat la el iar acum folosesc Ebelin din DM. Ne impacam tare bine.


La capitolul non-cosmetice, mi-am iubit maxim telefonul HTC One si periuta de dinti electrica Braun. Nu ma mai despart de ele.




























Va doresc sa aveti o luna de vis, un inceput de primavara minunat si soarele, care vad ca se lupta astazi sa strapunga norii - yupiiiiiiii -  sa va incalzeasca sufletele. Doamne, cat ma bucur ca vine primavaraaaaaaaa!!!!!

O duminica placuta va doresc!!!
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig