sâmbătă, 8 martie 2014

Cadouri, cadouri si iar.....CADOURI


In postarea trecuta va vorbeam despre ziua mea :)) a fost, a trecut, a fost minunat!!!
Deoarece am vorbit si despre cateva cadouri "auto-facute" , am fost rugata sa va arat cu ce anume m-am cadorisit. Iata ca a sosit momentul:))

Dupa cum spuneam, mi-am dat comanda pe makeupshop, 1001cosmetice.ro si Beauty in the bottle. Urma sa comand si pe aoro.ro dar iubitul meu mi-a facut inca o surpriza:)). Dar hai sa va arat ce mi-am luat:



1. Real Techniques Set pensule - Core Collection
2. Real Techniques  - Shading brush 
3. Nyx Round Lipstick - Tea Rose, Nyx Soft Matte Lipcream - Amsterdam





Essence effect nail polish - 07 blue-jeaned
Rimmel London Moisture Renew Lipstick - 720 Notting Hill Nude






1. OPI  - Sky Slope Sweety
2. OPI - Dutch 'Ya Just Love Opi?
3. ZOYA - Jana
4. SALLY HANSEN - Xtreme Wear 180 Disco Ball ( am primit-o cadou )

Si nu putea lipsi mult prea laudat-ul SALLY HANSEN - Instant cuticle remover 




Nu-i asa ca nu are gusturi rele???


Doriti sa stiti mai multe despre vreun produs anume? Cu drag va dau detalii:)

Weekend placut in continuare si "LA MULTI ANI!"" sa fiti iubite pentru ca meritati!





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig